اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه13 اصفهان خبرداد

احداث بام سبز بر روی بام شهرداری منطقه 13

شهردار منطقه 13 اصفهان گفت: بام سبز بر سطح بام شهرداری منطقه 13 احداث شد.

احداث بام سبز بر روی بام شهرداری منطقه 13

حمیدرضا فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به بام سبز اصفهان اظهار کرد: با توجه به آلودگی هوای موجود در اصفهان ایجاد بام سبز می‌تواند سهم قابل توجهی در کاهش آلودگی هوای شهر داشته باشد.

وی ادامه داد: افزایش جمعیت شهرنشین، افزایش قیمت زمین و زمان‌بر بودن تملک زمین برای اختصاص فضای سبز و احداث پارک، شهرداری منطقه 13 را بر آن داشت تا از فضای بام شهرداری به منظور توسعه فضای سبز استفاده کند.

شهردار منطقه 13 اصفهان تصریح کرد: این بام سبز در زمینی به وسعت 100 مترمربع احداث شده است.

وی افزود: این بام سبز با به کارگیری روش‌های روز دنیا همراه با سیستم مکانیزه آبیاری، زه‌کشی و کاشت گیاهان پوششی متنوع در بام شهرداری منطقه 13 اجرا شده است.

فرهنگ با بیان اینکه طرح تفصیلی فاضلاب ساختمان شهرداری به منظور مصرف در آبیاری فضای سبز در دست بررسی است و پس از نهایی شدن قابلیت اجرایی دارد، تاکید کرد: اجرای این طرح تفصیلی در کاهش هزینه‌های جانبی نقش موثری دارد.

وی به نتایج مطلوب احداث بام سبز در اصفهان اشاره و اضافه کرد: احداث بام سبز و توسعه فضای سبز در کاهش اثرات نا‌مطلوب آلودگی‌های زیست محیطی بسیار موثر است و شهروندان نیز می‌توانند بر سطح بام منازل خود بام سبز احداث کنند.

انتهای پیام/63021/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول