اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 2 اصفهان خبر داد

اجرای اکثر پروژه‌های شهرداری در منطقه 2 اصفهان با مشارکت شهروندان

شهردار منطقه دو اصفهان گفت: اکثر پروژه‌های شهرداری در منطقه 2 اصفهان به صورت محله‌محور و با مشارکت شهروندان اجرا می‌شود و این موضوع سبب کاهش 50 درصدی هزینه‌های شهرداری شده است.

اجرای اکثر پروژه‌های شهرداری در منطقه 2 اصفهان با مشارکت شهروندان

محمد فیض امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری با اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در سطح شهر در راستای توسعه و تقویت شهر در ابعاد مختلف فعالیت می‌کند، اظهار کرد: تحقق این موضوع سبب بهبود و افزایش کیفیت زندگی در سطح محلات و دست‌یابی به محلات پایدار در سطح شهر می‌شود.

وی اضافه کرد: شهرداری منطقه 3 اصفهان برای دست‌یابی به محلات پایدار پروژه‌های مختلفی را متناسب با ظرفیت‌ها، خدمات، امکانات و زیر‌ساخت‌های موجود در محلات اجرا می‌کند.

شهردار منطقه 2 اصفهان با تاکید بر اینکه توسعه امکانات و خدمات در محلات باید متناسب با زیر‌ساخت‌های لازم موجود در محلات باشد، تصریح کرد: در حال حاضر پروژه‌های مختلف براساس منابع و اطلاعات محلی و با همکاری معتمدان محلی در سطح محلات موجود در این منطقه اجرا می‌شود.

وی به یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های شهرداری در راستای توسعه و ارتقای سطح زندگی در محلات اشاره کرد و ادامه داد: اکثر پروژه‌های شهرداری در منطقه دو اصفهان به صورت محله‌محور و با مشارکت شهروندان اجرا می‌شود و این موضوع سبب کاهش 50 درصدی هزینه‌های شهرداری شده است.

فیض با بیان اینکه پروژه‌های شهرداری در مکان‌های دارای مالکیت عام مانند حمام‌ها و انهار قدیمی موجود در منطقه اجرا می‌شود، تاکید کرد: مکان‌های عام‌المنفعه برای اجرای پروژه‌های شهرداری در سطح محلات شناسایی می‌شوند و پروژه‌های شهرداری در محلات با مشارکت‌های مردم اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه احداث پارک و فرهنگ‌سرا در محله دهنو یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در راستای ارتقای سطح کیفیت زندگی مردم در این منطقه محسوب می‌شود، افزود: امکانات بالقوه در محلات موجود در این منطقه توسط شهرداری و شناسایی متناسب با شرایط روز احیا می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول