اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

4 گزینه نهایی شهرداری اصفهان انتخاب شدند / شهردار اصفهان یکشنبه مشخص می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تا یکشنبه هفته آینده 4 گزینه تایید شده برای شهرداری اصفهان نهایی می‌شوند و از بین این 4 گزینه 2نفر حذف می‌شوند و از بین 2 نفر باقیمانده نیز یک نفر به عنوان شهردار اصفهان انتخاب می‌شود.

4 گزینه نهایی شهرداری اصفهان انتخاب شدند / شهردار اصفهان یکشنبه مشخص می‌شود

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به این‌که در ابتدا 9 گزینه برای شهرداری اصفهان به عنوان گزینه‌های مورد نظر شورای شهر اصفهان بوده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر این 9 گزینه به چهار گزینه کاهش یافته‌اند.

وی به عملکرد شورای شهر برای گزینش این افراد اشاره کرد و ادامه داد: رای‌گیری، روش و نحوه انتخاب شورای شهر برای گزینش گزینه‌های مورد نظر برای شهرداری اصفهان بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: البته پیش از استفاده از مکانیزم رای‌گیری با تک تک این گزینه‌ها به صورت اختصاصی مصاحبه شده است و در حال حاضر چهار نفر به عنوان گزینه‌های پایانی انتخاب شده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که تا روز یکشنبه هفته آینده چهار گزینه تایید شده برای شهرداری اصفهان نهایی می‌شوند و شهردار اصفهان تا هفته آینده مشخص می‌شود، عنوان کرد: از بین این چهار گزینه 2 نفر حذف می‌شوند و از بین 2 نفر باقیمانده نیز یک نفر به عنوان شهردار اصفهان انتخاب می‌شود.

قربانی با بیان این‌که در حال حاضر از این چهار گزینه برنامه مفصل خواسته شده است، تاکید کرد: این افراد باید برنامه‌های خود را برای اداره شهر اصفهان ارائه بدهند و پس از بحث و بررسی بین اعضای شورای شهر گزینه نهایی برای اداره شهر اصفهان انتخاب می‌شود.

وی به چهار گزینه تایید شده برای شهرداری اصفهان اشاره کرد و افزود: آقایان مهندس خراسانی، دکتر صبوری، مهندس نو‌رصالحی و دکتر سقاییان‌نژاد به عنوان گزینه‌های تایید شده برای شهرداری اصفهان هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به این‌که داشتن سلامت لازم، تخصص کافی و با‌تجربه بودن برای عهده‌دار شدن مسئولیت شهرداری از شاخصه‌های مورد شورای شهر برای گزینش این افراد است، گفت: همچنین شهردار باید اصفهان را به صورت کامل بشناسد و برای شهر اصفهان برنامه داشته باشد.

انتهای پیام/63004/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول