اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان:

دانشگاه علمی کاربردی گلستان 10 هزار فارغ‎التحصیل داشته است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان گفت: دانشگاه علمی کاربردی گلستان از سال 86 تاکنون 10 هزار فارغ‎التحصیل داشته است.

دانشگاه علمی کاربردی گلستان 10 هزار فارغ‎التحصیل داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین مومنی صبح امروز در آستانه سالروز تأسیس دانشگاه صبح امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران این استان اظهار داشت: این دانشگاه با وجود اینکه تازه تأسیس است، اما توانسته توفیقات خوبی را در زمینه آموزش‌های مهارتی به دست آورد.

تاکنون 10 هزار دانشجو علمی کاربردی فارغ التحصیل شده‌اند

وی تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی از اسفند 1386 در گلستان با جذب دانشجو شروع به فعالیت کرده و تاکنون 10 هزار نفر فارغ‌التحصیل داشته است.

مومنی با اشاره به اینکه 65 تا 70 درصد از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه جذب بازار کار خواهند شد، ابراز داشت: دانشجویانی که وارد این دانشگاه می‎شوند هدف خود را انتخاب کرده‎اند و با آموزش مهارت‎های لازم شغل مورد نظر خود را پیدا خواهند کرد.

وی از راه‌اندازی کانون دانش آموختگان این دانشگاه خبر داد و بیان داشت: با راه‌اندازی کانون دانش آموختگان، فارغ‎التحصیلان این دانشگاه اطلاعات خود را وارد این سامانه خواهند کرد و در یک فضای مجازی فرصتی فراهم می‎شود تا ارگان‎ها و سازمان‌ها با توجه به نیازهایی که دارند از دانش آموختگان این دانشگاه استفاده کنند.

برگزاری جشن فارغ التحصیلی برای 2 هزار دانشجو

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی گلستان خاطرنشان کرد: در نظر داریم همزمان با راه‌اندازی این کانون در سال جاری جشن فارغ التحصیلی 2 هزار نفر از دانشجویان ورودی سال 1390 را برگزار کنیم.

مومنی در ادامه با اشاره به خدمات این دانشگاه یادآور شد: شهریه دانشگاه علمی کاربردی براساس حداقلی است که وزارت علوم و تحقیقات تعیین کرده است.

وی اذعان کرد: همچنین برای رفاه حال دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم در چهار نوبت به میزان 250 هزار تومان به دانشجویان تسهیلات ارائه می‎کند.

این مسئول متذکر شد: همچنین در سال تحصیلی جدید سیستم پرداخت شهریه الکترونیک را راه‌اندازی کرده‎ایم.

مومنی در پایان اضافه کرد: ما در این دانشگاه به دنبال ارتقاء آموزش‎ها بوده‎ایم و در مدت یکسال گذشته اقدامات خوبی در این راه انجام شده است.

انتهای پیام/83004/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول