اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

مقابله قاطعانه با زمین‌خواری در دشتستان با کمک دادگستری

فرماندار دشتستان از مقابله قاطعانه با زمین‌خواری در دشتستان با کمک دادگستری خبر داد.

مقابله قاطعانه با زمین‌خواری در دشتستان با کمک دادگستری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم و رفع مشکلات ایشان وظیفه‌ای است که تمامی مسئولان باید در راستای تحقق آن تلاش کنند.

وی افزود: نگاه ولایت‌مدارانه و تبعیت محض از فرامین و دستورات رهبری انقلاب اسلامی شاخصه مدیر جامعه اسلامی است و همه مدیران باید این نگاه را در خود تقویت کنند.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: در طول تاریخ دولت‌های مختلف می‌آیند و می‌روند و باید اینطور باشد تا شاهد تنوع در خدمات و خدمات بیشتر به مردم باشیم.

خرمی بیان داشت: تنها مدیری می‌تواند در عمل به ماموریت‌های خویش موفق باشد که فرامین رهبری را نصب‌العین قرار دهد و تمام حرکات خود را در این راستا منطبق کند؛ اگر فعالیت‌های ما غیر از حرکت در این مسیر باشد هیچ ارزشی ندارد.

وی اضافه کرد: امید دادن به مردم و رفتار مبتنی بر عدالت وظیفه‌ همه مسئولان اجرایی است که رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید زیادی به آن داشته‌اند.

این مسئول اذعان داشت: رفتار برخی افراد در ادوار مختلف تاریخی متفاوت است، ولی باید به این مهم توجه داشته باشیم که در جامعه اسلامی و اساس کار خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات مردم است و در هر مقام و موقعیتی باید به این مهم توجه داشته باشیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: در شهرستان دشتستان مسئولان با تلاش مضاعف و برای رفع دغدغه‌های مردم تلاش می‌کنند.

خرمی ابراز داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تمام دنیا الگو است و تمامی مسئولان باید به الگو بودن نظام برای تمام مردم توجه داشته باشند و در مسیر خدمت تنها به این موضوع توجه داشته باشند.

وی افزود: مدیران باید با امید و اراده بیشتری برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کنند و اجازه ندهند لحظه‌ای کار مردم روی زمین بماند و در مسیر فعالیت آنها خلل ایجاد شود.

فرماندار دشتستان گفت: در محیط کاری افراد باید تمام دغدغه‌های زندگی خود را فراموش کنند و تنها دغدغه ایشان خدمت به مردم باشد.

خرمی بیان داشت: در زمینه مقابله با زمین‌خواری با همکاری دادگستری اقدامات ارزشمندی در شهرستان دشتستان صورت گرفته و شاهد صدور حکم قلع و قمع برای پرونده‌های زمین‌خواری بوده‌ایم.

پلمپ چاه‌های غیرمجاز در دشتستان

وی اضافه کرد: پلمپ چاه‌های غیرمجاز در شهرستان دشتستان مساله مهمی است که  با همکاری مسئولان مرتبط اقدامات مکفی در این زمینه انجام شده است. مدیران تنها باید به منافع مردم توجه داشته باشند و به هیچ وجه به مسائل حاشیه‌ای توجه نداشته باشند.

فرماندار دشتستان با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) در شهرستان دشتستان بیان داشت: در مباحث فرهنگی شهرستان باید توجه ویژه‌ای به فضای معنوی حضور ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) در شهرستان داشته باشیم و از آن بهره‌برداری کافی را بکنیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: علاوه بر استقبال مردم مرکز شهرستان در بخش‌های مرکزی، آبپخش، شبانکاره و سعدآباد نیز شاهد استقبال مردم از این ضریح خواهیم بود.

خرمی ابراز داشت: در بحث جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای ساخت و تکمیل ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) آمادگی کامل را داریم و تامین 4 میلیارد ریال از اعتبارات لازم برای اجرای این طرح به عهده شهرستان دشتستان قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به سابقه شهرستان دشتستان در فعالیت‌های مذهبی و دینی باید به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که بیش از مبلغ تعیین شده در شهرستان دشتستان تامین شود.

انتهای پیام/2452/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول