اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دشتستان خبر داد

مشارکت 700 دانش‌آموز نوجوان دشتستان در طرح هجرت 3

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دشتستان از مشارکت 700 دانش‌آموز نوجوان دشتستان در طرح هجرت سه خبر داد.

مشارکت 700 دانش‌آموز نوجوان دشتستان در طرح هجرت 3

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اکبر اسفندیاری ظهر امروز در آیین اختتامیه طرح هجرت سه شهرستان دشتستان اظهار داشت: طرح هجرت از طرح‌های موفق و مهم در سطح شهرستان است و دانش‌آموزان استقبال بسیار خوبی از این طرح داشته‌اند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی اردوهای طرح هجرت مورد تاکید مسئولان قرار دارد و بحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته در این مسیر به اهداف مورد نظر رسیده‌ایم.

اسفندیاری بیان کرد: هنرستان علم و صنعت برازجان به عنوان اردوگاه مرکزی انتخاب شد و دانش‌آموزان از این مرکز برای فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده تابستانه خود به نقاط مختلف اعزام شدند.

وی از مشارکت 700 دانش‌آموز نوجوان دشتستان در طرح هجرت 3 خبر داد و گفت: تعداد 700 نفر از نوجوانان در این طرح‌ها شرکت داشته و در کارگاه‌های تربیتی، ورزشی و فرهنگی نیز شرکت کردند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دشتستان تصریح کرد: این اردوها با همکاری نهادهای مختلفی همچون مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان، بسیج سازندگی و با تلاش‌های فرمانداری برگزار شده است.

اسفندیاری ابراز داشت: بهسازی و مرمت مدارس از برنامه‌های مهم این اردوها در حوزه سازندگی بود که امسال تعداد 13 مدرسه مرمت و بهسازی شدند.

وی یادآور شد: در شرایطی که دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند باید نسبت به گسترش برنامه‌های باکیفیت فرهنگی و دینی اهتمام ورزیم و نباید فرصت را هدر دهیم.

انتهای پیام/2452/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول