اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه ولایت صورت می‌گیرد

اعزام 10 روحانی به مساجد شهری و روستایی آشتیان

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان از اعزام 10 روحانی به مساجد شهری و روستایی این شهرستان به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

اعزام 10 روحانی به مساجد شهری و روستایی آشتیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام علیرضا رفیعی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه ولایت و امامت برنامه‌های متعددی توسط تبلیغات اسلامی آشتیان در سطح مساجد شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از 23 مهر تا 4 آبان ماه به عنوان دهه ولایت نامگذاری شده که این برنامه‌ها با هدف بیان اهمیت امامت و ولایت‌ برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان با اشاره به برنامه‌های این اداره در دهه ولایت خاطرنشان ساخت: اعزام 10 روحانی به مساجد، برگزاری شش گفتمان دینی با موضوع امام شناسی و ولایت‌پذیری در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری دعای پر فیض عرفه در 6 مسجد و برگزاری مسابقه غدیرشناسی بخشی از برنامه‌های دهه ولایت در این شهرستان است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان با بیان اینکه دعای پر فیض  عرفه در سطح دو مسجد شهری و چهار مسجد روستایی برگزار می‌شود، ادامه داد: دعای عرفه حضرت امام حسین(ع) در روز عرفه کامل‌ترین دعا برای رسیدن به قرب خداوندی است که در آن مضامین گسترده‌ای در مباحث خداشناسی و مبانی الهی و دینی دیده می‌شود.

رفیعی‌پور افزود: دعا سلاح حقیقی مؤمن در مواجه با خطرات و کلید تقاضا از خداوند و راه روشن رسیدن به پله‌های سعادت در دنیا و آخرت است.

انتهای پیام/87013/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول