اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه شنبه در ورزشگاه تختی قم انجام می‌شود

رویارویی پناه آفرین قم با گرند خراسان در هفته سوم لیگ آزادگان

تیم فوتبال پناه آفرین قم در سومین هفته رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در قم از تیم گرند خراسان پذیرایی می‌کند.

رویارویی پناه آفرین قم با گرند خراسان در هفته سوم لیگ آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نماینده فوتبال استان قم در حالی این هفته در سومین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ آزادگان به میدان می‌رود که حال و روز خوشی ندارد و با کسب تنها یک امتیاز از دو بازی گذشته شروع نه چندان خوبی در لیگ این فصل داشته است.

در حالی که هر ساله رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با هدف معرفی تیم قهرمان به عنوان نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان برگزار می‌شود، تیم پناه آفرین مدافع عنوان قهرمانی است و امسال با بازیکنانی مطرح در پی صعود به دسته دوم لیگ آزادگان تلاش می‌کند.

در سال گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با کیفیت خوبی بین 11 تیم مدعی به انجام رسید و سرانجام این تیم فوتبال پناه آفرین بود که با کسب عنوان نخست و مقام قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم به عنوان نماینده قم در لیگ آزادگان انتخاب شد.

بدین ترتیب نماینده قم از نیمه دوم شهریور ماه در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم حضور یافته و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ آزادگان برای برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم، بازی‌های نماینده قم تا کنون دو هفته خود را سپری کرده است.

سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال زمان برگزاری هفته سوم از اولین مرحله فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های مختلف باشگاه‌های کشور را در حالی اعلام کرد که بر این اساس پناه آفرین که به نمایندگی از قم در لیگ دسته سوم جام آزادگان حضور یافته باید مقابل نماینده خراسان قرار بگیرد.

این در شرایطی است که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ آزادگان، امسال رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور جام آزادگان در مرحله اول تا دهه سوم آبان ماه ادامه خواهد یافت تا تیم‌های راه یافته به مرحله دوم مشخص شوند.

همچنین زمان نقل و انتقالات نیم فصل مسابقات لیگ دسته سوم جام آزادگان از اوایل بهمن است و پایان مسابقات اواخر اردیبهشت ماه سال 1393 پیش‌بینی شده است و بر خلاف دوره‌های قبل دیگر بازی‌های مرحله اول گروهی به شکل دوره‌ای به انجام نخواهد رسید.

تیم فوتبال پناه آفرین قم در مرحله اول گروهی در یک گروه 12 تیمی قرار گرفته است و باید با توجه به شیوه جدید برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال جام آزادگان در مرحله اول مقدماتی در شش دیدار میزبان و در پنج بازی میهمان حریفان خود باشد.

مسابقه تیم‌های فوتبال پناه آفرین قم و گرند خراسان از هفته سوم دور اول مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ آزادگان از ساعت 15 و 30 دقیقه سه شنبه دوم مهر ماه به میزبانی تیم پناه آفرین در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول