اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

فرهنگیان سبک زندگی را به دانش‌آموزان آموزش دهند

استاندار خراسان جنوبی گفت: سبک زندگی بسیار مهم بوده و باید معلمان، مربیان و فرهنگیان این سبک را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

فرهنگیان سبک زندگی را به دانش‌آموزان آموزش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید صبح امروز در مراسم نمادین زنگ جشن عاطفه‌ها در مدرسه شاهد پسرانه بیرجند اظهار کرد: شکرانه بازوی توانا به گرفتن دست ناتوان است.

وی با بیان این‌که خداوند نعمت‌های فراوانی را در خدمت انسان قرار داده است، تصریح کرد: قدر این نعمت‌ها در ذهن و قلب انسان‌ها نمی‌گنجد.

ثروت برای پیشرفت و تعالی انسان‌ها است

استاندار خراسان جنوبی به سخن امام صادق(ع) مبنی بر این‌که خداوند ثروت و دارایی را به انسان داده تا در راه خداوند استفاده شود اشاره کرد و افزود: اگر انسان بازوی توانمند دارد باید برای شکرگزاری این نعمت از نیازمندان و فقرا دستگیری کند.

رشید با بیان این‌که اگر انسان نعمتی در اختیار دارد باید برای پیشرفت و تعالی دیگر انسان‌ها استفاده کند، اضافه کرد: ثروت و دارایی برای اندوختن نبوده بلکه برای رشد، تعالی و پیشرفت انسان‌ها است.

وی یادآور شد: عده‌ای از افراد ثروت را برای فساد و عده‌ای آن را برای تعالی و پیشرفت خود و دیگران استفاده می‌کنند.

انفاق بخشی از سبک زندگی

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که سبک زندگی تمام مراحل شخصی و اجتماعی زندگی را در بر می‌گیرد، متذکر شد: جشن عاطفه‌ها، توزیع درست ثروت، انفاق و بخشش بخشی از سبک زندگی است.

رشید با اشاره به این‌که صرفه‌جویی سبک زندگی بوده که منطبق بر اسلام است، افزود: اگر تمامی افراد از جمله مسئولان به امر صرفه‌جویی توجه کنند سبب پیشرفت جامعه می‌شوند.

وی تصریح کرد: مورد توجه قرار دادن مباحث حاشیه‌ای که منجر به وقفه در کار می‌شود برای مسئولان و مدیران جمهوری اسلامی ننگ است.

فرهنگیان سبک زندگی را به دانش‌آموزان آموزش دهند

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که کار، تلاش و خدمت انسان را کوچک و فرسوده نمی‌کند، اضافه کرد: جوهر وجودی انسان کار، تلاش و خدمت‌رسانی به هم‌نوع خویش است.

رشید اذعان داشت: سبک زندگی بسیار مهم بوده و باید معلمان، مربیان و فرهنگیان این سبک را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

انتهای پیام/69021/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول