اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

مذاکرات ژنو عرصه آزمون صداقت غربی‌ها است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مذاکرات ژنو را عرصه آزمون صداقت غربی‌ها دانست و گفت: اگر آنها با صداقت وارد این عرصه شوند، می‌توان انتظار نتایج منطقی را از این مذاکرات داشت.

مذاکرات ژنو عرصه آزمون صداقت غربی‌ها است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مذاکرات پیش روی ژنو بین ایران و کشورهای 1+5 اظهار داشت: این مذاکرات طبق روال گذشته برگزار می‌شود.

وی مذاکرات پیش رو را عرصه آزمون صداقت غربی‌ها دانست و اضافه کرد: اگر آنها با صداقت وارد این عرصه شوند، می‌توان از این مذاکرات انتظار نتایج منطقی داشت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر غربی‌ها خواهان نتیجه منطقی از مذاکرات هسته‌ای ژنو هستند، باید با صداقت به مذاکرات پیش رو وارد شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با ابراز بدبینی به مذاکرات پیش رو در ژنو با توجه به سابقه رفتار غربی‌ها به ویژه آمریکا اضافه کرد: شرط موفقیت این مذاکرات برخورد صادقانه غربی‌ها با این دور از مذاکرات است.

اسماعیلی با اشاره به لزوم شناسایی حق ایران در غنی‌سازی انرژی هسته‌ای تصریح کرد: این موضوع اصل مهمی در رسیدن به توافق با مذاکره‌کنندگان است.

وی غنی‌سازی را از نظر قوانین بین‌المللی حق مسلم ایران دانست و اضافه کرد: اگر غربی‌ها این حق را به رسمیت بشناسند، شاید بتوان به پیشبرد امور خوشبین بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در مورد رکود موجود در دستگاه‌های اجرایی گفت: این رکود با توجه به جابه‌جایی دولت امری طبیعی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری برای توجه مدیران به وظایف خود تا زمان داشتن مسئولیت گفت: آنها باید تا لحظه آخر به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول