اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس مجلس اعلام کرد

تاکید نمایندگان مجلس بر اجرای درست هدفمندی یارانه‌ها

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس بر اجرای درست قانون هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت تاکید دارند.

تاکید نمایندگان مجلس بر اجرای درست هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد شب گذشته در جمع خبرنگاران با بیان این‌که مجلس نظر خاصی درباره قانون هدفمندسازی یارانه‌ها ندارد، اظهار داشت: هدفمندسازی یارانه‌ها در اختیار دولت است و دولت باید به گونه‌ای صحیح این قانون را با افزایش خدمت به مردم اجرا کند.

وی ادامه داد: مجلس هنوز طرح دولت را درخصوص تغییر وضعیت هدفمندی یارانه‌ها دریافت نکرده و منتظر تدبیر دولت برای تامین منابع و پرداخت منطقی یارانه‌ها است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس بر اجرای درست قانون هدفمندی یارانه‌ها تاکید دارد. 

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اصلاح بخشی از قانون بودجه سال 92 در مجلس به پیشنهاد دولت اظهار داشت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اصلاح بخشی از مفاد قانون بودجه سال 92 را در دستور کار دارد.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: کلیات متمم تصویب شده و در حال حاضر به بندهای قانون ورود کردند و بند اول این قانون نیز به تصویب رسیده است.

وی به بند دوم متمم قانون بودجه سال 92 اشاره کرد و یادآور شد: بند دوم که اختصاص حدود 6 درصد از منابع صندوق توسعه ملی برای جبران هزینه‌های دولت را در دست بررسی دارد و نمایندگان مجلس در حال حاضر بر روی پرداخت 6 درصد از محل صندوق توسعه ملی و 6 هزار و 700 میلیارد تومان به دولت موافقت دارند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تسهیلات صندوق توسعه را با اخذ سه برابر این مبلغ یعنی 27 هزار میلیارد تومان از بانک‌ها برای کمک به بخش خصوصی در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی، خرید پروژه‌ها و رونق اقتصادی کشور هزینه خواهد کرد.

انتهای پیام/89019/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول