اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی:

تشکیل فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس یک ضرورت است

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اشاره به اقدام برخی نمایندگان مجلس برای تشکیل فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس شورای اسلامی، ایجاد آن را یک ضرورت عنوان کرد.

تشکیل فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس یک ضرورت است

علی ارکانی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه با تشکیل این فراکسیون تخصیص اعتبارات به این بخش را شاهد خواهیم بود و متأسفانه تاکنون اعتبارات لازم به حوزه کودک و نوجوان اختصاص نیافته و دچار مشکل بوده‌ایم.

وی حوزه کودک و نوجوان را به خاطر اهمیت زیربنای شخصیت انسان‌ها برشمرد و افزود: باید سرمایه گذاری و فرهنگ سازی لازم در این حوزه انجام شود.

* 14 هزار کتاب از کانون پرورش خراسان شمالی امانت برده شد

ارکانی‌فرد در بخش دیگری با اشاره به اینکه تابستان امسال 14 هزار کتاب از سوی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی به امانت گرفته شد تصریح کرد: این کتاب‌های در زمینه‌های علمی، ادبیات، دینی و غیره بود.

وی تعداد کتاب‌های موجود در مراکز کانون پرورشی خراسان شمالی را هم 46 هزارجلد عنوان کرد و گفت: این کتاب‌ها شامل سه هزار و 921 عنوان کتاب است.

* پیشرفت 70درصدی پروژه‌های کانون پرورشی خراسان شمالی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در ادامه میزان پیشرفت فیزیکی شش پروژه کانون در استان را 70درصد عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با اختصاص اعتبارات لازم این مدیریت آمادگی داشته تا  آخر امسال این پروژه‌ها را تکمیل وبری بهره برداری کودکان و نوجوانان آماده سازد.

خراسان شمالی با هشت شهرستان و867 هزار نفر جمعیت صرفاً دارای سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بجنورد، شیروان و اسفراین است.

انتهای پیام/63002/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول