اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته‌ امداد بیله‌سوار عنوان کرد

کمک 456 میلیون ریالی خیرین به ایتام / 720 حامی سرپرست ایتام هستند

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار از کمک‌ و مساعدت‌های 456 میلیون ریالی خیرین و نیکوکاران به ایتام بی‌سرپرست خبر داد.

کمک 456 میلیون ریالی خیرین به ایتام / 720 حامی سرپرست ایتام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر مهدی‌پور ظهر امروز در نشست با جمعی از خیرین و نیکوکاران بیله‌سوار اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون مساعدت حامیان طرح اکرام به ایتام تحت تکفل خود نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته، حدود 33 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: حامیان خیر و نیکوکار در طول این مدت بیش از 456 میلیون ریال به فرزندان معنوی خود مساعدت کرده‌اند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 720 حامی سرپرستی 129 یتیم تحت پوشش این نهاد مردمی را بر عهده دارند، یادآور شد: از این تعداد حامی، تعداد هفت نفر در پنج ماه سال جاری عهده‌دار هفت خانواده محسنین نیز شدند.

مهدی‌پور با اعلام اینکه برای 16 نفر از ایتام تحت حمایت نیز توسط حامیان بیمه نامه عمر و سرمایه‌گذاری تهیه شده است، گفت: این مساعدت‌ها در قالب طرح آتیه برای این تعداد از ایتام تحت پوشش انجام می‌یابد که طی آن حامیان به صورت ماهیانه حق بیمه‌ ایتام را پرداخت کرده و شرکت‌های بیمه‌ای طرف قرارداد با کمیته امداد نیز موظف هستند، پس از پایان مدت سرمایه‌گذاری به ایتام مستمری پرداخت کنند.

این مسئول تصریح کرد: حامیان همواره برای رفع مشکلات ایتام تحت حمایت در تلاش و کوشش هستند و به محض احساس نیاز، برای احصای مسائل و مشکلات آنان شتاب می‌کنند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار بیان داشت: حامیان می‌توانند پس از هماهنگی با این نهاد، ایتام تحت حمایت خود را از نزدیک ملاقات کرده و پای صحبت‌ها و درد دل‌هایشان بنشینند.

مهدی‌پور افزود: تهیه جهیزیه و فراهم کردن موجبات ازدواج ایتام، ‌تدارک سرمایه مناسب برای اشتغال، تقبل مخارج و هزینه‌های تحصیلی ایتام تا عالی‌ترین سطوح و بسیاری از موارد دیگر از جمله اقداماتی است که حامیان برای تأمین آتیه ایتام تحت حمایت خود انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی با قدردانی از حامیان خیر و نیکوکار شهرستان ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های گسترده‌ امدادگران و همچنین درایت و همکاری حامیان خیراندیش، امیدواریم ایتام تحت حمایت نیز بی‌دغدغه و با آسودگی خاطر در کنار دیگر اقشار جامعه در زندگی و تحصیلات خود به مدارج عالی موفقیت دست یابند.

اعطای 13 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار عنوان کرد: در اقدامی خداپسندانه خیر بیله‌سواری بالغ بر 13 میلیون ریال از زکات مال خود را برای تهیه بخشی از جهیزیه نوعروس تحت حمایت به این نهاد اهدا کرد.

مهدی‌پور ادامه داد: تاکنون مردم مومن و خیر‌اندیش شهرستان بیله‌سوار بیش از 9 میلیارد ریال از زکات مال خود را به این نهاد تحویل داده‌اند.

این مسئول گفت: مبالغ جمع‌آوری شده از بابت زکات در اولویت اول جهت رفع نیازمندی‌های ضروری مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد و در اولویت بعدی در جهت اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه از جمله ساخت مسجد، غسال‌خانه، دارالقرآن، شن‌ریزی و آسفالت معابر و ... با نظر هیئت امنای مساجد و عاملان زکات هزینه می‌شود.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار تاکید کرد: فرهنگ‌سازی و تبلیغ امر زکات با قوت هر چه بیشتر در این شهرستان ادامه داشته و تا کنون نتایج خوبی از آن حاصل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی‌پور در پایان سخنان خود با قدردانی از خیرین و مردم نوع دوست شهرستان بیله‌سوار ابراز داشت: این نهاد مردمی تمامی مساعدت‌ها و کمک‌های مردمی را در اسرع وقت به دست نیازمندان واقعی می‌رساند.

انتهای پیام/62003/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول