اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان:

استقبال عمومی از طرح ملی ایستگاه مطالعه در کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان با اشاره به نقش مهم راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در ارتقای سرانه مطالعه، گفت: خوشبختانه اجرای این طرح ملی با استقبال عمومی مردم استان مواجه شده است.

استقبال عمومی از طرح ملی ایستگاه مطالعه در کردستان

اسماعیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: خوشبختانه اعتماد عمومی و واکنش مثبت مردم به اجرای طرح ایستگاه‌های مطالعه در استان قابل توجه و تقدیرآمیز بوده است.

وی ادامه داد: بررسی‌ها و نظارت‌های مکرر نشان می‌دهد که مردم استان پس از استفاده از کتاب‌های موجود در ایستگاه‌ها یا آنها را بازگردانده‌اند و یا مبلغ تعیین شده را به شماره حساب‌های قید شده در پشت کتاب‌ها واریز کرده‌اند.

احمدی با ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب مردم فرهنگی استان کردستان در مواجه به ایستگاه‌های مطالعه، عنوان کرد: این واکنش مثبت انگیزه متولیان را برای اجرای طرح در مکان‌های بیشتر دوچندان کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان اجرای طرح ایستگاه‌های مطالعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: این طرح در واقع اعتماد به مردم و تلاشی اثرگذار به منظور ارتقای شاخص سرانه مطالعه است.

وی مخاطب محور بودن را از عوامل موثر در توجه بیشتر عموم به ایستگاه‌های مطالعه برشمرد و گفت: هر چه کتاب‌های موجود در ایستگاه‌ها مطالعه تنوع بیشتری داشته باشد مردم بیشتری به سوی آنها جذب می‌شوند.

احمدی با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان از اجرای طرح ایستگاه‌های مطالعه، بیان کرد: خوشبخاته بیشتر مسئولان استان رویکرد مثبتی نسبت به طرح مذکور  دارند و این امر روند اجرای طرح را تسهیل می‌کند.

وی با اشاره به راه اندازی هشت سازه ایستگاه مطالعه در استان کردستان، بیان کرد: تاکنون ایستگاه های مطالعه در ترمینال مسافربری، اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، کلینیک تامین اجتماعی، مجتمع قضایی شهید بهشتی، فردوگاه، استانداری در شهرستان سنندج و همچنین بانک ملی مرکزی و شهرداری شهرستان سقز راه اندازی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک تعدادی دیگر از ایستگاه‌های مطالعه در مکان‌های پرتردد استان کردستان افتتاح می‌شود.‌

انتهای پیام/79001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول