اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه ولایت

یک هزار جلد خطبه غدیر در خرم‌دره تهیه می‌شود

امام جمعه خرم‌دره گفت: به مناسبت دهه ولایت یک هزار جلد خطبه غدیر در شهرستان خرم‌دره تهیه می‌شود.

یک هزار جلد خطبه غدیر در خرم‌دره تهیه می‌شود

حجت‌الاسلام محمود نورپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های دهه ولایت شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: در طول این مدت برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی تشکیل ستاد گرامیداشت دهه ولایت را یکی از برنامه‌های مهم شهرستان خرم‌دره اعلام کرد و افزود: جلسات این ستاد با عضویت مسئول دانشگاه‌ها، نهادهای دولتی به ویژه ادارات فرهنگی برگزار می‌شود.

امام جمعه خرم‌دره تهیه یک هزار جلد خطبه غدیر را یکی دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: همچنین مسابقه حفظ خطبه غدیرخم در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول به برگزاری مسابقه ورزشی با محوریت غدیرخم در دهه ولایت اشاره کرد و ابراز داشت: برنامه‌های متنوع دیدار با سادات خانواده شهدا و افراد نیازمند و ایتام سید نیز از دیگر برنامه‌ها است.

نورپور با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های مختلف برای جاری کردن فرهنگ ولایت در جامعه برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین مراسم شب شعر غدیر به مناسبت دهه ولایت در خرم‌دره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن سرور به مناسبت دهه ولایت، عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد برگزار می‌‌شود، متذکر شد: امید است برگزاری برنامه‌های متنوع در شناخت حضرت علی (ع) تاثیر بسزایی داشته باشد.

امام جمعه خرم‌دره خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، ایستگاه صلواتی و... در دهه ولایت برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته همایش بزرگ غدیر شناسی در شهرستان خرم‌دره برگزار شده است، اذعان داشت: 360 مقاله مختلف به این همایش ارسال شده بود.

انتهای پیام/73008/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول