اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان خبر داد

رده‌بندی جوانان تنیسور کشور در همدان

سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان از مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده‌بندی جوانان کشور به میزبانی همدان خبر داد.

رده‌بندی جوانان تنیسور کشور در همدان

حمید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده‌بندی جوانان کشور در بخش پسران که به میزبانی همدان و در سالن 6 هزار نفری انقلاب این شهر در جریان بود با اعلام هشت نفر برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این رقابت‌ها 147 تنیسور جوان در قالب تیم‌های تهران، آذربایجان‌ غربی، همدان، آذربایجان‌ شرقی، زنجان، خراسان‌ رضوی، البرز، یزد، مازندران، خوزستان، هرمزگان، کردستان، لرستان، مرکزی، اصفهان، بوشهر، فارس، ایلام و اردبیل حضور داشتند.

سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان گفت: این مسابقات که در سطح بسیار بالایی برگزار شد با حضور داریوش ضرغام‌پور و یحیی لطف‌الله‌نسبی به عنوان سرداور انجام شد.

به گفته وی؛ این مسابقات آزاد با 46 جدول سه‌نفره و سه جدول چهارنفره دوره‌ای برگزار شد که از هر گروه یک نفر به مرحله بعد راه یافتند که در نهایت بازیکنان راه‌یافته به دور بعدی (جدول حذفی) با سه بازی برد به جمع دسته برتر جوانان کشور راه پیدا کردند.

نظری ابراز داشت: در پایان مسابقات حامد باشت‌باوی از خوزستان با 24 امتیاز، آرمان حاجی‌ئی از تهران با 22 امتیاز و  پارسا جنتی از کردستان با 21 امتیاز، اول تا سوم شدند.

وی گفت: همچنین متین حیدری از کردستان با 21 امتیاز، مهرداد دهستانی از البرز، عماد سهرابی از تهران و علیرضا بیگدلی از قزوین در جایگاه هفتم دسته برتر باقی ماندند.

سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان افزود: میلاد نوشادی از همدان بازیکن نوجوان راه یافته به رقابت‌های دسته برتر تنها با یک برد کمتر و اختلاف دو امتیاز در مقام هشتم جای گرفت.

انتهای پیام/89020/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول