اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس همدان خبر داد

معرفی برترین‌های هفته 14 «جام آدینه» تنیس در همدان

رئیس هیئت تنیس همدان از معرفی برترین‌های تنیس در چهاردهمین هفته مسابقات «جام آدینه» در همدان خبر داد.

معرفی برترین‌های هفته 14 «جام آدینه» تنیس در همدان

سید عادل برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بر اساس تقویم ورزشی و برنامه‌های از قبل تدوین شده در رشته تنیس، مسابقاتی با عنوان «جام آدینه» طراحی کردیم.

وی افزود: در این مسابقات که از ابتدای شروع فعالیت آکادمی تنیس الیت به صورت منظم در حال برگزاری است، به مناسبت‌های مختلف مسابقاتی برگزار می‌شود تا ضمن روحیه رقابتی بین تنیسورهای استان، برای مسابقات کشوری نفراتی را آماده داشته باشیم.

رئیس هیئت تنیس همدان با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شده است، اضافه کرد: مسابقات «جام آدینه» در بخش آقایان 14 هفته و در بخش بانوان دو هفته برگزار شده که موفق شدیم خروجی خوبی را از این بازی‌ها بگیریم.

به گفته وی حضور سنین مختلف در مسابقات «جام آدینه» باعث جذابیت بسیار زیاد این رقابت‌ها شده و در هر هفته شاهد خودنمایی یکی از ورزشکاران این رشته هستیم.

برقعی در ادامه با بیان اینکه در هفته 14 تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به هفته‌های قبل بیشتر شده بود، خاطرنشان کرد: در این هفته مسابقات از کیفیت بالاتر با توجه به تعداد ورزشکاران برخوردار بود که منجر به نزدیکی بازی‌ها به هم شد.

وی ابراز داشت: در هفته 14 در پایان بازی‌ها در بخش آقایان جعفر سهرابی موفق شد با شکست همه رقبا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، پیوند نورخمامی در جایگاه دوم قرار گرفت و میثم اعتمادی و سهراب نورخمامی به عنوان سومی مشترک دست پیدا کردند.

رئیس هیئت تنیس همدان در ادامه از شروع مجدد استعدادیابی و شناسایی علاقه‌مندان به تنیس در مدارس خبر داد و اضافه کرد: در سال تحصیلی گذشته با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش مدارسی را برای آشنایی با این رشته به آکادمی تنیس دعوت کردیم تا از بین دانش‌آموزان مستعد نفراتی را شناسایی کنیم.

وی یادآور شد: با شروع سال تحصیلی امسال این برنامه در دستور کار هیئت قرار گرفته است تا بتوانیم شرایط را برای حضور و آموزش دانش‌آموزان علاقه‌مند به تنیس در رده‌های مختلف زیر 10 سال، زیر 12، زیر 14 سال در دو بخش دختران و پسران شناسایی کنیم.

انتهای پیام/89020/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول