اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس همدان خبر داد

معرفی دختران برتر تنیس جام آدینه در همدان

رئیس هیئت تنیس همدان از معرفی دختران برتر مسابقات هفته چهارم تنیس جام آدینه به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت امام جواد (ع) خبر داد.

معرفی دختران برتر تنیس جام آدینه در همدان

سیدعادل برقعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: مسابقات جام آدینه در بخش دختران در هفته چهارم برگزار شد که در پایان نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

وی افزود: هیئت تنیس براساس تقویم ورزشی و به منظور جذب دختران علاقه‌مند به این رشته در رده‌های سنی پایه، مسابقاتی با عنوان جام آدینه و همزمان با مسابقات آقایان برگزار می‌کند.

رئیس هیئت تنیس همدان ادامه داد: مشارکت تنیسورهای جوان و با انگیزه در این مسابقات باعث شده تا هر هفته شاهد پویایی و شور و حال بیشتر در بین ورزشکاران باشیم.

وی ابراز داشت: در هفته چهارم این رقابت‌ها فاطمه دل‌زنده‌راد موفق شد عملکرد خوبی داشته باشد و با شکست همه رقبای خود به عنوان قهرمانی دست یابد.

رئیس هیئت تنیس همدان ادامه داد: در این هفته تینا سهرابی به مقام دومی رسید و همچنین مهرو میراسماعیلی و مهدخت اسماعیلی موفق شدند که مشترکاً در جایگاه سوم قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی شهر همدان بنا داریم در صورت مساعدت بودن شرایط جوی، این مسابقات را تا پایان سال و در مناسبت‌های مختلف برگزار کنیم.

برقعی یادآور شد: برگزاری منظم مسابقات و رقابتی بودن باعث خواهد شد تا ضمن بالا رفتن آمادگی بازیکنان، شرایط حضور در مسابقات بزرگتر در بین بازیکنان را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/89020/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول