اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس استان همدان خبر داد

کسب جایگاه دوم کشوری توسط تنیسور جوان همدانی در رنکینگ جوانان

رئیس هیئت تنیس استان همدان گفت: تنیسور همدانی عنوان دوم را در رنکینگ کشوری جوانان کشور کسب کرد.

کسب جایگاه دوم کشوری توسط تنیسور جوان همدانی در رنکینگ جوانان

سیدعادل برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشور 58 نفر از تنیسوران جوان ایران رده‌بندی و معرفی شدند.

وی افزود: در بین این 58 نفر امیرحسین شفیعی‌ناطق موفق شده تا در رده دوم این جدول رده‌بندی رنکینگ کشور قرار بگیرد و افتخار جدیدی را برای رشته تنیس همدان رقم بزند.

رئیس هیئت تنیس استان همدان اضافه کرد: این رنکینگ براساس شرکت و حضور در چهار مسابقه بزرگ که در سال‌های 91 و 92 انجام گرفته، تعیین شده است.

به گفته وی، مسابقات جام رمضان 91 در هتل استقلال، مسابقات قهرمانی کشور 91 در مشهد، لیگ جوانان در سال 91 در قزوین و جام رمضان ویلسون در هتل استقلال 92 چهار رقابتی بوده که منجر به تعیین رنکینگ تنیس در رده جوانان ایران شده است.

برقعی یادآور شد: شفیعی‌ناطق در مسابقات جام رمضان 91 در هتل استقلال 35 امتیاز کسب کرد، در مسابقات قهرمانی کشور 91 در مشهد حضور نداشت، در لیگ جوانان در سال 91 در قزوین 200 امتیاز را به دست آورد و در جام رمضان ویلسون در هتل استقلال 92 موفق شد 35 امتیاز کسب کند و در مجموع با 270 امتیاز در جایگاه دوم رنکینگ کشوری قرار بگیرد.

وی با اشاره به رشد فعالیت رشته تنیس در سال 92 در مقایسه با سال‌های گذشته گفت: ساخت آکادمی تنیس الیت یکی از نکات بارز شروع فعالیت جدید در هیئت تنیس همدان محسوب می‌شود و در جذب علاقه‌مندان به این رشته موفق عمل کرده است.

رئیس هیئت تنیس استان همدان خاطرنشان کرد: افزایش 100 درصدی بیمه‌شدگان در رشته تنیس در سال 92 نشانگر رشد و گسترش این رشته مفرح در بین ورزشکاران همدانی است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد کسب عناوین بهتر در این رشته باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری موفق و منظم تنیس هفتگی جام آدینه تأثیر مهمی در رقابتی کردن این رشته در بین علاقه‌مندان داشته است، گفت: برگزاری 20 هفته مسابقه جام آدینه در مناسبت‌های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان یکی از اتفاقات خوب است و باید چنین برنامه‌هایی برای فراهم کردن بستر بروز استعدادها در دستور کار جدی هیئت قرار بگیرد.

انتهای پیام/89020/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول