اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری یادواره 150 شهید محله ابوذر زرند

یازدهمین یادواره 150 شهید محله خیابان ابوذر شهر زرند و همچنین اختتامیه طرح با شهدا در ضیافت نور برگزار شد.

برگزاری یادواره 150 شهید محله ابوذر زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، به همت پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) حوزه بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند یازدهمین یادواره 150 شهید محله خیابان ابوذر شهر زرند و همچنین اختتامیه طرح با شهدا در ضیافت نور برگزار شد.

امام جمعه زرند در این مراسم معنوی با قدردانی از برگزارکنندگان این یادواره و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: احترام به خانواده معظم شهدا که حق بسیار بزرگی بر گردن همه ما دارند، باید بیش از پیش از سوی همگان انجام شود.

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ابراز داشت: شهدای ما با الهام گرفتن از فرهنگ عاشورا و پیروی از ولایت در جبهه‌های حق علیه باطل حماسه‌های عظیمی آفریدند و هیچ وقت از نماز اول وقت غافل نمی‌شدند.

وی پیروی از ولایت و راه شهدای گرانقدر را موجب سعادت در دنیا و آخرت دانست و ابراز داشت: از خداوند می‌خواهیم که توفیق ادامه راه شهدا را به ما عطا کند.

همچنین در این مراسم معنوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز اظهار داشت: شهدا مصادیق آیات قرآن و اهل صداقت و با ایمان بودند.

عبدالمجید زمانی تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که انسان می‌تواند به سعادت برسد، الگو گرفتن از شهدا است.

وی با بیان اینکه اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا است بر گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه به ویژه برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: مردم باید بدانند که شهدا چه کردند تا به این مقام والا رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند خاطر نشان کرد: ما فقط عکس شهدا را نبینیم، بلکه باید به فرمایش شهدا عمل کنیم.

زمانی درباره رابطه ایران با آمریکا اذعان داشت: آمریکا دولتی بی‌اعتماد است، دولتی که هنوز 24 ساعت بیشتر از مذاکره تلفنی‌اش نگذشته بود که بحث تحریم علیه ایران را پیش کشید و تنها فردی که نظر نهائی را می‌دهد، مقام معظم رهبری است.

به گزارش فارس، یازدهمین یادواره 150 شهید محله خیابان ابوذر شهر زرند با برنامه پخش نماهنگ، مداحی و اهدای لوح افتخار به خانواده‌های معظم شهدا همراه بود.

انتهای پیام/80022/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول