اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار:

یادواره شهدای فرهنگی بیجار برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بیجار از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی این شهرستان با محوریت شهید اسدالله کلهرزاده خبر داد.

یادواره شهدای فرهنگی بیجار برگزار می‌شود

سیدحسن محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با اعلام این خبر اهداف برگزاری اینگونه یادواره‌ها را ترویج فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی و ایثار و از خود گذشتگی میان lقشار مختلف مردم خصوصا جوانان بیان کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا کمترین اقدام در راستای پاسداشت رشادت‌ها و مردانگی و دلاورمردی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است افزود: اینگونه یادواره‌ها را باید به صورت مداوم و مستمر برگزار کرد تا ایثار رزمندگان در اذهان زنده شده و الگوپذیری از این دلاورمندان در زندگی ترویج یابد.

محمودی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی و شرایط کنونی در منطقه ناشی از الگوپذیری از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان ایران اسلامی است.

این مسئول از اهم اهداف برگزاری یادواره شهدا را آشنایی جوانان با اهداف و آرمان‌ها و سبک زندگی شهدا عنوان کرد و گفت: امروزه با شیطنت‌های دشمنان و سعی آنها برای دور کردن جوانان از اسلام و ارزش‌های آن، برگزاری یادواره‌ها می‌تواند نقش کلیدی در آگاه‌سازی جوانان داشته باشد.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به ترویج فرهنگ غربی و غلط توسط دشمنان از طریق فضای مجازی اضافه کرد: آگاهی جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی و تفهیم صحیح آن به جوانان مانع از گمراهی آنان خواهد شد.

محمودی از دیگر اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا را تأثیرگذاری معنوی دانست.

این مسئول عنوان کرد: گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به رشادت‌های پاک و مقدس آنان موجبات افزون شدن روحیات و فضای معنوی در جامعه خصوصا در جوانان خواهد شد.

فرمانده سپاه بیجار در پایان گفت: این یادواره فرهنگی با محوریت شهید کلهرزاده در تالار شهید رجایی این شهرستان با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگر و جانبازان و بسیجیان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است شهید اسدالله کلهرزاده در تیپ 29 سپاه بیت‌المقدس سقای رزمندگان ایران اسلام در خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل بود و با ماشین تانکری که در اختیارش بود آب آشامیدنی را برای مصرف هم رزمانش حمل می‌کرد.

سقای جبهه‌های ایران در 24 آذرماه سال 66 همچون علمدار رشید عاشورا و کربلای حسینی، حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) در حال خدمت به هم‌رزمانش در منطقه فاو به شهادت رسید.

انتهای پیام/79015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول