اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از تعطیلی 17 روزه لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس میزبان شهرداری تبریز / سومین رویارویی متوالی قمی‌ها با رقبای تبریزی

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری تبریز به میدان می‌رود.

ماهان تندیس میزبان شهرداری تبریز / سومین رویارویی متوالی قمی‌ها با رقبای تبریزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با سفر تیم ملی فوتسال کشورمان به کشور برزیل برای حضور در مسابقات بین‌المللی جام گرندپریکس این کشور ملقب به جام‌جهانی کوچک، اکنون رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اجبارا با تعطیلی مواجه شده است.

تعطیلی لیگ برتر فوتسال از بیستم مهر ماه تا هفتم آبان ماه خواهد بود و هر چند کمیته فوتسال هنوز برنامه ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتسال را اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد لیگ پانزدهم بعد از بازگشت تیم ملی از دهه اول آبان ماه پیگیری شود.

تا کنون شش هفته از بازی‌های دور رفت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده است و تیم‌ها در 17 روز تعطیلی لیگ برتر بعد از چند روز استراحت به اردوی آماده‌سازی می‌روند تا با تداوم تمرینات خود با قدرت مهیای حضور در شش هفته باقی‌مانده لیگ برتر شوند.

بدین‌ترتیب هفتمین هفته از دور رفت بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دهه اول آبان ماه برگزار خواهد شد و طی آن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته، تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، دیداری که به میزبانی نماینده قم برگزار می‌شود.

ماهان تندیس قم بعد از عبور از سد هلال‌احمر آذربایجان شرقی در هفته پنجم یک قدم دیگر به صدرنشین جدول رده‌بندی یعنی دبیری تبریز نزدیک شده بود تا اینکه در هفته ششم به میهمانی صدرنشین لیگ برتر رفت ولی این بار در میهمانی دبیری تبریز نتوانست نتیجه خوبی کسب کند و با قبول دومین باخت این فصل از صدر جدول رده‌بندی این فصل لیگ برتر دور شد.

ششمین هفته از دور رفت بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان به انجام رسید و طی آن در سالن علوم پزشکی تبریز تیم ماهان تندیس سومین بازی خارج از خانه خود را برگزار کرد و پنج بر سه برابر تیم دبیری تبریز مغلوب شد.

شاگردان سیدوحید غیاثی حالا به اردوی آماده‌سازی می‌روند تا پیش از ادامه بازی‌های نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بعد از بازگشت تیم ملی فوتسال کشورمان از بازی‌های جام جهانی کوچک در کشور برزیل، با شرایط بهتری مهیای دیدار خانگی با سومین تیم تبریزی لیگ برتر یعنی شهرداری این شهر شوند.

در حال حاضر ماهان تندیس قم با کسب سه پیروزی از شش بازی خود در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور توانسته جمع امتیازات خود را به 10 امتیاز رساند و در فاصله شش هفته به پایان دور رفت این مسابقات در مکان ششم جدول رده‌بندی بایستد.

ماهان تندیس قم در دیدارهای باقی‌مانده از فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از بازگشت تیم ملی فوتسال از جام جهانی کوچک در برزیل، با تیم‌های فوتسال شهرداری تبریز، پتروشیمی ماهشهر، صنایع گیتی پسند اصفهان، فرش آراء مشهد، میثاق تهران و راه ساری روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول