اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جویبار:

مسئولان به‌ فکر خدمت باشند نه صندلی مدیریت/وضعیت حجاب نامطلوب است

امام جمعه جویبار با انتقاد از وضعیت نامطلوب حجاب در جامعه گفت: مسئولان به فکر صندلی مدیریتی نباشند، بلکه برای خدمت به مردم تلاش کنند.

مسئولان به‌ فکر خدمت باشند نه صندلی مدیریت/وضعیت حجاب نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور صبح امروز در یادواره شهدای پایگاه قائم ساری، با بیان اینکه کارگردان برگزاری یادواره‌های شهدا خود شهدا هستند، افزود: شرکت در یادواره‌های شهدا افتخار بزرگی برای شرکت در آن است.

امام جمعه شهرستان جویبار با اشاره به اینکه ما در قبال امامان معصوم و شهدای انقلاب اسلامی وظیفه‌ زیادی داریم، بیان کرد: معرفت، محبت و تبعیت از ولی‌فقیه زمان خود از وظایف بسیار مهم است که باید یک فرد شیعه آن را به درستی اجرا کند.

قلی‌پور با بیان اینکه باید با شناخت و آگاهی در مقابل دشمن جنگید، اظهار داشت: آن دسته از افرادی که معرفت ندارند، ارزش و مقام بالای شهادت را متوجه نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: برای اینکه راه درست زندگی خود را پیدا کنید، باید با بصیرت و آگاهی در زندگی خود تصمیم‌گیری کنید.

امام جمعه شهرستان جویبار با یادآوری به زمان نزدیکی دعای عرفه، گفت: همه‌ مسلمانان با شناخت و معرفت مراسم معنوی دعای عرفه را برگزار کنند.

قلی‌پور یکی از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا را تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های بالای شهدا دانست و افزود: نسل جوان جامعه از ارزش‌های بالای شهدا و اهداف راه آن‌ها مطلع شوند و راه آن‌ها را در تمام عرصه‌های زندگی ادامه دهند.

وی با یادآوری اهداف رزمندگان دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا برای اسلام و پیروزی حق علیه باطل جنگیدند که این جنگیدن‌ها سند افتخار ملت ایران را به وجود آورد.

قلی‌پور با انتقاد شدید از وضعیت نامطلوب حجاب در جامعه گفت: حجاب در اسلام حرف اول را می‌زند، اما بعضی از جوانان با بدحجابی در سطح شهرها به راحتی درحال رفت و آمد هستند و کسی هم نیست جلوی آنها را بگیرد.

امام جمعه جویبار تصریح کرد: آن دسته از آقایانی که به خانم‌های خود اجازه می‌دهند با بدحجابی در سطح جامعه خود را نمایش دهند، بی‌غیرت هستند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های عروسی گناه‌آلود، خاطرنشان کرد: بعضی از عروس و دامادها ابتدای زندگی خود را با گناه آغاز می‌کنند.

امام جمعه جویبار با اشاره به اینکه برای برگزاری بعضی از عروسی‌ها از موسیقی‌های لهو و لعب استفاده می‌شود، گفت: گرداندن عروس در خیابان‌های شهر و نمایش آن یکی دیگر از وضعیت نامطلوب حجاب در جامعه است.

قلی‌پور با بیان اینکه وضعیت حجاب در دانشگاه‌ها نابسامان است، اظهار داشت: چادر دانشجویان دختر قبل از ورود به دانشگاه در کیف آنها قرار دارد و پس از هنگام ورود به دانشگاه چادر را به صورت نمادین بر سر خود می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه باید راه شهدا را ادامه دهیم، تاکید کرد: مسئولان بر ایجاد وضعیت مطلوب حجاب در جامعه هرچه زودتر اقدام کنند.

امام جمعه جویبار به بالا رفتن آمار طلاق در جامعه اشاره کرد و گفت: وضعیت نامطلوب حجاب یکی از علت‌های اصلی بالا رفتن آمار طلاق در جامعه است.

قلی‌پور به پست‌طلبی بعضی از مسئولان اشاره کرد و گفت: مسئولان نظام بجای اینکه به فکر خدمت به مردم باشند سعی در تصرف صندلی مدیریت خود هستند و برای رسیدن به مسئولیت چه کارها که نمی‌کنند.

انتهای پیام/86003/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول