اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اراک:

مسئولان نظام از دادن وعده‌های غیرعملی خودداری کنند

امام جمعه موقت اراک گفت: مسئولان نظام اسلامی باید از دادن وعده‌های غیرعملی خودداری کنند، چرا که این امر موجب خشم خدا و ناامیدی مردم می‌شود.

مسئولان نظام از دادن وعده‌های غیرعملی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی با مشکلات بسیاری روبروست، که جا دارد با همتی والا و همکاری مدیران برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی و برنامه‌ریزی کند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه همه‌جانبه بخش تولید کشور، تصریح کرد: استان مرکزی قطب صنعت کشور است، اما متاسفانه مشکلات داخلی، خارجی و تحریم‌ها وضعیت را برای این بخش سخت کرده است که اگر در این زمینه گام بلندی برداشته شود، بدون شک به توسعه در بخش تولید و صنعت دست خواهیم یافت.

امام جمعه موقت اراک در ادامه با بیان اینکه عهدنامه امیر‌المؤمنین به مالک اشتر سند مسئولیت‌پذیری مسئولان در نظام اسلامی است، گفت: مسئولان نظام اسلامی باید از دادن وعده های غیر عملی خودداری کنند، چرا که این امر موجب خشم خدا و ناامیدی مردم می‌شود.

مظفری افزود: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی خدمتگزاری به مردم است و توفیقی است که از طرف خداوند به افراد عنایت می‌شود.

انتهای پیام/87001/ط10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول