اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز سفر رهبری به کرمانشاه صورت گرفت

پیام مسئولان، نمایندگان، روحانیان و بزرگان استان کرمانشاه

فرماندهان نظامی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، روحانیان و مسئولان استان کرمانشاه به‌مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه با صدور پیام‌هایی، این روز بزرگ را تبریک گفتند.

پیام مسئولان، نمایندگان، روحانیان و بزرگان استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرماندهان نظامی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، روحانیان، بزرگان و مسئولان استان کرمانشاه به ‌مناسبت 20 مهر ماه سالروز سفر نورانی و پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان همیشه ولایت‌مدار کرمانشاه با صدور پیام‌هایی، این روز بزرگ و تاریخی را تبریک گفتند.

*20 مهر در قلب کرمانشاهیان ثبت شده است

سردار محمدنظر عظیمی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه به‌مناسبت 20 مهر ماه سال‌روز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه پیامی صادر کرده است.

در این پیام آمده است: بیستم مهرماه یادآور روزهای شیرین و خاطرات بی‌بدیل استشمام عطر ولایت برای مردم شهید پرور کرمانشاه است؛ روزی که دیار رنگین شده به خون قریب به 10 هزار شهید از جوانان برومند این سرزمین، میزبان قدوم مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

این پیام می‌افزاید: امروز و پس از گذشت دو سال از آن سفر تاریخی و پر خیر و برکت، مردم کرمانشاه با احساسی مملو از عشق به ولایت و رهبری از بیستم مهر ماه یاد می‌کنند و حقیقتا این روز نه در تقویم اهالی این دیار که در قلوب آن‌ها ثبت و ضبط شده است.

این پیام تصریح می‌کند: سفر تاریخی ولی امر مسلمانان جهان به استان کرمانشاه، این دیار ولایی را در مسیر توسعه، عمران و آبادانی قرار داده و دست‌آوردهای کم‌نظیر آن شور و شعفی دوباره در میان مردم پدیدار کرده و امید به زندگی را به‌شکلی چشم‌گیر در میان مردم افزایش داده است.

این پیام تاکید می‌کند: اینجانب در پایان ضمن گرامی‌داشت دوباره این روز مبارک، امیدوارم توجه مسئولان کشور به این استان که مورد تفقد و عنایت خاص مقام معظم رهبری قرار گرفته، فزونی یابد تا مردم به‌طور کامل از نعمت‌ها و دست‌آوردهای این سفر تاریخی بهره‌مند شوند.

*امروز تمام مردم این دیار سرشار از شادی وصف‌ناپذیری هستند

مجمع نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز 20 مهر ماه سالگرد سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه را با صدور پیامی تبریک گفتند.

در این پیام آمده است: مردم استان کرمانشاه همواره ولایت‌مداری خود را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند و با تبعیت از فرامین ولی فقیه کارنامه درخشانی در وفاداری به انقلاب دارند.

این پیام می‌افزاید: کرمانشاهیان در چنین روزی به استقبال مولا و رهبر خود رفتند و هنوز عطر دلنشین ولایت از نقطه نقطه این استان شهیدپرور استشمام می‌شود و امروز تمام مردم این دیار سرشار از شادی وصف‌ناپذیری در مرور خاطرات استقبال عاشقانه از ولی امر مسلمین جهان هستند.

این پیام تصریح می‌کند: سفر تاریخی و نورانی رهبر فرزانه انقلاب به پایتخت مقاومت علاوه بر اینکه موجب شد عاشقان زیادی چهره نورانی رهبر و مولایشان را زیارت کنند، برکات زیادی در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و... به‌همراه داشت.

در ادامه این پیام آمده است: مجمع نمایندگان مردم استان کرمانشاه با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای الهی و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، این روز بزرگ و ماندگار را به‌عموم مردم شریف استان کرمانشاه تبریک می‌گویند.

*سفر رهبری به استان کرمانشاه برکات الهی بسیاری داشت

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری نیز به‌ مناسبت 20 مهر ماه سالروز سفر پر خیر و برکت و تاریخی مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه پیامی صادر کرده است.

در این پیام آمده است: ورود مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه برکات الهی بسیاری با خود به‌ همراه داشت و آثار این برکات ماندگار خواهد بود.

این پیام می‌افزاید: در این روز که در واقع نور به این دیار تابید، مردم احساسات درونی خود را به ‌دنیا نشان دادند و جهانیان دیدند که مردم این استان چقدر شیفته و عاشق ولی امر و رهبر فرزانه خویش هستند.

این پیام تصریح می‌کند: این سفر نورانی و بابرکت، آبادانی فراوانی در بخش‌های مختلف و در جای‌جای استان کرمانشاه به ‌همراه داشت و البته بخشی از پروژه‌های عمرانی در حال تکمیل است و مردم هر روز شاهد بخشی از این برکات هستند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: مردم استان کرمانشاه قدرشناس و ولایت‌مدار هستند و در سالگرد سفر مقام معظم رهبری نیز سر از پا نمی‌شناسند و با آن خاطرات بار دیگر با مقام معظم رهبری بیعت می‌کنند.

این پیام تاکید می‌کند: مسئولان باید مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری را پیگیری کنند و متولیان امور فرهنگی با تحلیل کلام نورانی ولی امر مسلمین جهان در سفر به استان کرمانشاه، این رهنمودها را سرلوحه کار خویش قرار بدهند.

*سفر رهبری به کرمانشاه در خاطره مردم ولایت‌مدار این استان متبلور است

همچنین حجت‌الله دمیاد استاندار کرمانشاه به‌مناسبت سالروز سفر نورانی و مبارک ولی امر مسلمین جهان به استان همیشه ولایت‌مدار کرمانشاه پیامی صادر کرده است.

در این پیام آمده است: با گذشت دو سال از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه حلاوت این حضور نورانی همچنان در یاد و خاطره مردمان ولایت‌مدار این استان متجلی و متبلور است.

این پیام می‌افزاید: بی‌تردید حضور معظم‌له علاوه بر برکات معنوی فراوانی که برای این دیار به‌همراه داشته و خواهد داشت، در عرصه توسعه و پیشرفت استان نیز تاثیری شگرف بر جای گذاشته که دامنه این تاثیرات همچنان ادامه داشته و انشاءالله با تحقق کامل مصوبات این سفر مملو از رحمت و برکت شاهد نیل استان کرمانشاه به دروازه‌های بالندگی و شکوه خواهیم بود.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره حضور آن رهبر فرزانه و ربانی و استقبال پرشور و تاریخی مردم شریف استان کرمانشاه از یکایک مسئولان امر می‌خواهم تا با پیگیری و تحقق تام و تمام مصوبات سفر، زمینه رشد روزافزون استان کرمانشاه را که به تعبیر مقام معظم رهبری «چهره زیبا و سینه ستبر» کشور است فراهم آورند.

*سفر رهبری به کرمانشاه برکات بسیاری داشت

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، به‌مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت: در قرآن کریم حرکت به‌ سمت وحدت در میان مسلمانان بارها سفارش شده و مقام معظم رهبری با سفر به استان کرمانشاه در 20 مهر ماه منادی این دستور بزرگ الهی بوده‌اند.

حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی با اشاره به وجود دو فرقه تشیع و اهل تسنن در استان کرمانشاه، گفت: یکی از پربرکت‌ترین دستاوردهای مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، ایجاد وحدتی بیش‌تر بین این دو فرقه بوده و با این اقدام بسیاری از تلاش‌های دشمنان به‌منظور ایجاد تفرقه‌افکنی خنثی شده است.

گودرزی با تاکید بر اینکه باید قدر این نعمت وحدت‌بخش دانسته شود، تصریح کرد: در این سفر بسیاری از پروژه‌ها و خدمات عمرانی در اقصی نقاط استان به‌تصویب رسیده و از مسئولان تقاضامندیم که بیش از گذشته این مصوبات را پی‌گیری کنند تا مردم استان هر چه زودتر شاهد خیر و برکت دستاوردهای این نظام و انقلاب باشند.

وی اظهار داشت: دستاوردهای سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، باید از طریق رسانه‌ها به‌گوش شهروندان برسد، چرا که دیدن نتایج این سفر موجب علاقه‌مندی به نظام حکومتی و ولایت می‌شود.

به‌گفته گودرزی، مردم باید قدردان این سفر بوده و مسئولان با اجرای مصوبات، این سالروز را می‌توانند هرچه باشکوه‌تر برگزار کنند و گرامی بدارند.

انتهای پیام/2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول