اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر یاسوج:

مسئولان مشکلات پایتخت طبیعت ایران را دریابند

رئیس شورای شهر یاسوج گفت: مسئولان استانی مشکلات پایتخت طبیعت ایران را دریابند و از ظرفیت‌های طبیعی مغفول مانده در یاسوج استفاده کنند.

مسئولان مشکلات پایتخت طبیعت ایران را دریابند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شیروان وظیفه‌شناس ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید یاسوج به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد افراد بزرگ، غیرتمند علمی و تخصصی زیادی دارد که نقش‌آفرینی زیادی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشتند.

رئیس شورای شهر یاسوج با تاکید بر این‌که باید در کهگیلویه و بویراحمد دست از کارهای ایلی، طایفه‌ای، حزبی و گروهی برداریم، اذعان کرد: افرادی که در این استان در منصب مقام و قدرت هستند باید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهند و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وظیفه‌شناس با تاکید بر این‌که نباید همیشه نیمه خالی را ببینیم و داشته‌ها را در نظر بگیریم، اذعان کرد: با امنیت‌ترین کشوری که در دنیا وجود دارد ایران اسلامی است که به رهبری مقام معظم رهبری هدایت می‌شود.

رئیس شورای شهر یاسوج اذعان کرد: باید قدردان خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم از این‌رو با تفاهم جمعی و بدون نگاه سیاسی می‌توان در راه پیشبرد اهداف و توسعه شهر و منطقه حرکت کنیم.

وی، با تاکید بر این‌که شهر یاسوج پیشانی کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: دست استمداد به سوی مسئولان استانی، استاندار و اصحاب رسانه و ... دراز می‌کنیم تا بتوان کمبودها و کاستی‌های مرکز استان را رفع و پایتخت طبیعت ایران را زیبنده این نام کنیم.

وظیفه‌شناس خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد سکوهای پرش‌ توسعه و پیشرفت زیادی دارد و باید به صورت جدی و با آگاهی و توان مدیریتی از پتانسیل‌های موجود در استان و مرکز استان استفاده کرد تا شهری زیبنده پایتخت طبیعت ایران داشته باشیم.

این مسئول با تاکید بر این‌که مسئولان ارشد استانی که باید نسبت به رفع نواقصات و کمبودها در مرکز استان همت کنند، گفت: اعتبارات شهرداری‌ها پاسخگوی مشکلات و نیروی کار آن نبوده و نمی‌توان به نحو احسن نسبت به توسعه و زیباسازی شهر اقدام مضاعف و شایسته‌ای انجام داد.

رئیس شورای شهر یاسوج اذعان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد که بومی استان است و انتظار می‌رود در جذب اعتبارات ملی یاری‌گر این نهاد باشد و نسبت به حمل‌ و نقل و حجم ترافیک موجود که روزانه شاهد آن هستیم چاره‌ای اندیشیده شود.

وی، در بخشی دیگر از سخنان خود ادامه داد: حق مردم استان را با دلگرمی و ادای حق انجام می‌دهیم تا بتوان به میزان انتظارات و خواسته‌های به جای آن‌ها پاسخ داد.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول