اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع)

پیکر دو شهید گمنام در اصفهان تشییع می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع)، پیکر دو شهید گمنام در اصفهان تشییع و سپس در روز سه‌شنبه دو شهید گمنام در شرکت هواپیمایی به خاک سپرده می‌شوند.

پیکر دو شهید گمنام در اصفهان تشییع می‌شود

مجتبی شیروانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد تشییع دو شهید گمنام در اصفهان اظهار کرد: دو شهید گمنام صبح امروز طی مراسمی تحویل و تا بعد از ظهر امروز در معراج الشهدای بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستند.

وی افزود: فردا این شهدا همزمان با سالرزو شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) و نیز طی مراسم سخنرانی و مداحی در همان معراج‌الشهدا تشییع  می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان تصریح کرد: دوشنبه نیز پیکر این دو شهید والا مقام گمنام به شاهین‌شهر منتقل و به شرکت صنایع هواپیماسازی هسا منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: روز سه شنبه 9 صبح پیکر این دو شهید در همان محل شرکت صنایع هواپیماسازی هسا به خاک سپرده و مراسم دعای عرفه نیز همانجا برگزار می‌شود.

شیروانیان گفت: این دو شهید گمنام از شهدای عملیات والفجر هشت هستند که توسط آزمایش DNA سن آنها 16 و 19 ساله تشخیص داده شده است، اما به دلیل اینکه پدر و مادری با مشخصات آنها نبوده و یا اینکه فوت کرده‌اند که تطبیق داده شود، این دو شهید تشخیص داده نشده و گمنام به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/63012/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول