اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

برگ زرین بویین زهرا در تشییع شهدا رقم می‌خورد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرستان بویین زهرا برگ زرینی در این شهرستان رقم می‌زند.

برگ زرین بویین زهرا در تشییع شهدا رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین سجادعلی اینانلو عصر امروز در حاشیه دیدار با خانواده شهدای شهر بویین زهرا اظهار داشت: تشییع شهدای گمنام در شهرها و میان مردم روحیه خودباوری و ایثار را به خوبی گسترش می‌دهد چراکه شهدای گمنام در اوج گمنامی در درگاه خداوند متعال صاحب کرامات والا هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه روایات و نقل‌های فراوانی تاکنون از کرامات غیبی شهدای گمنام بیان شده است، ابراز داشت: توسل به کرامات خاصه شهدای گمنام ثمرات و برکات فراوانی را تاکنون در جامعه اسلامی برجای گذاشته است.

اینانلو ادامه داد: پیروی از اهداف بلند و آرمانی امام راحل و تحقق خواسته‌های انقلاب اسلامی در زمان جنگ تحمیلی ایثارگران فراوانی را روانه جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کرد که منجر به پیاده شدن اهداف انقلاب اسلامی در جامعه شد.

وی با تأکید بر مشارکت پرشور و عمیق مردم در صحنه‌ها و برهه‌های حساس انقلاب اسلامی ابراز داشت: ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت ساله دفاع مقدس اقتدار و عزت نظام اسلامی را تاکنون بیمه کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حضور در مناسبت‌های ملی و مذهبی وظیفه‌ای است که امروز بر دوش آحاد مردم قرار گرفته است.

اینانلو پیروی از آرمان‌ها و اهداف شهدا را مشی کنونی نسل جوان برای گرامیداشت اهداف انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: جوانان امروز لازم است تا با تحصیل علم در دانشگاه‌ها و مدارس ادامه‌دهنده راه حق و حقیقت بوده و نسبت به تبیین سیره شهدا از ذره‌ای کوشش دریغ نکنند.

وی در پایان از برگزاری یادواره‌های گرامیداشت شهدای 22 شهید آراسنج و 150 شهید شهر شال هم‌زمان و با ایام پیش‌رو خبر داد.

انتهای پیام/77005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول