اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

تشییع شهدای گمنام تجدید بیعت با ولایت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تقدیر از حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای گمنام، گفت: این حضور باشکوه مردم تجدید بیعت با ولایت بود.

تشییع شهدای گمنام تجدید بیعت با ولایت است

نادر نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون تشییع شهدای گمنام در استان قزوین اظهار داشت: احادیث و روایات مختلفی پیرامون فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان مقوله‌های قرآنی، معنوی و اثرگذار بر تمام عرصه‌های اجتماعی مرتبط با تمام افراد و آحاد جامعه تاکنون از ائمه‌اطهار برجای مانده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: تمامی نسل‌های ابتدایی و کنونی انقلاب اسلامی به این معرفت دست‌ یافته‌اند که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره در عرصه مقابله حق و باطل تعیین کننده بوده و جامعه را متحول ساخته است.

نصیری با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره در راستای تحقق احکام الهی نقش‌آفرینی کرده است، تصریح کرد: توجه به ابعاد فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران در راستای اقتدار‌آفرینی خویش کمک کرده است.

وی پیرامون تأثیرگذاری روحیه شهادت‌طلبی بیان کرد: انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری تا به امروز به عنوان مهم‌ترین عامل در راستای احیای مجدد اسلام ناب محمدی (ص) در جهان بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ابراز داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره عامل استقرار انقلاب اسلامی بوده است.

نصیری تصریح کرد: تبیین واژه گمنام در ادبیات برای شهدای مفقود در ظاهر امر تداعی کننده این است که این شهدا هیچ نام و نشان ندارند.

این مسئول ادامه داد: این در حالی است که این دسته از شهدا در عالم معنا نه تنها گمنام نیستند بلکه مصداق افراد مشهور و اثرگذار در نزد خداوند متعال هستند.

نصیری بیان کرد: شهدایی که امروز پس از دو دهه از پیروزی در جنگ تحمیلی، در استان‌‌های کشور تشییع می‌شوند اثرگذاری معنوی فراوانی را مانند شهدای سال‌های ابتدایی دفاع مقدس دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ابراز داشت: افتخار میزبانی از شهدای گمنام به عنوان عبرت، یادآوری و تذکری بر حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: حضور شهدای گمنام تذکر ارزش‌های انسانی و اسلامی را در جامعه به همراه دارد چراکه شهدا در مسیر تحقق ارزش‌های اسلامی جان نثاری کرده و یادبود ارزش‌های اسلامی و انسانی را زنده کردند.

انتهای پیام/77005/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول