اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های قزوین

تیم فوتبال شاهین نوین آبیک همچنان به صدرنشینی ادامه می‌دهد

در ادامه رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قزوین تیم فوتبال شاهین نوین آبیک همچنان به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها ادامه می‌دهد.

تیم فوتبال شاهین نوین آبیک همچنان به صدرنشینی ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته چهارم از رقابت‌های لیگ فوتبال استان قزوین در حالی با تداوم صدرنشینی تیم شاهین آبیک پیگیری شد که این تیم توانست در خانه با نتیجه دو بر صفر میهمان خود کاسپین نوین البرز را با شکست بدرقه کند تا با کسب 10 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.

اما در دیگر دیدارهای هفته چهارم این رقابت‌ها، تیم آستو دیگر تیم آبیکی حاضر در این رقابت‌ها با نتیجه دو بر یک از سد تیم آراد تاکستان عبور کرد و با کسب 10 امتیاز و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاد.

اما تیم فوتبال آراد تاکستان با شکستی که مقابل تیم آستو آبیک متحمل شد با کسب 9 امتیاز مکان سوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

در دیگر دیدارهای این مرحله از رقابت‌ها‌ تیم شهرداری ضیاء‌آباد با نتیجه یک بر صفر از سد پرسپولیس قزوین گذشت و نام‌آوران تاکستان با نتیجه سه بر یک تیم پدیده اعتماد تات را با شکست بدرقه کرد.

اما دیدار تیم‌های طلایه‌داران سرخپوش بویین زهرا با تیم مهر‌اندیش ضیاء‌آباد بنا به دلایلی برگزار نشد که البته در همین ارتباط محمدابراهیم شوشتری مسئول برگزاری کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قزوین گفت: دیدار این دو تیم به دلیل مشکل باشگاه سرخپوشان با هیئت فوتبال بویین زهرا در خصوص زمین چمن محل مسابقه برگزار نشد که در این رابطه کمیته انضباطی تصمیم‌‌گیری می‌کند.

شوشتری گفت: رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قزوین با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول