اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان:

مدیران اصفهانی در فوتبال ایران نمونه‌اند / گیتی‌پسند راه سپاهان و ذوب‌آهن را دنبال می‌کند

سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان گفت: آن‌چه که من از موفقیت فوتبال اصفهان تصور کرده‌ام حضور مدیران نمونه در فوتبال این شهر بوده که می‌توانند در ایران الگو و نمونه باشند.

مدیران اصفهانی در فوتبال ایران نمونه‌اند / گیتی‌پسند راه سپاهان و ذوب‌آهن را دنبال می‌کند

ساموئل دارابینیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پیش از بازی تیم‌های گیتی‌پسند و شهرداری یاسوج اظهار داشت: این‌که بگوییم بازی در لیگ برتر و یا دسته اول سخت‌تر است یا آسان حرف درستی نیست.

وی ادامه داد: هر چه از رده‌های مختلف فوتبال پایین‌تر می‌آییم تلاش برای صعود و یا بقا بیشتر می‌شود که این کار مربی و بازیکن را سخت‌تر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان به انگیزه خود برای کار در یک تیم رده پایین‌تر در فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: به همین دلیل تیم گیتی‌پسند را در فوتبال ایران و از شهر اصفهان انتخاب کردم که خود دلایلی دارد.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور با بیان این‌که فوتبال اصفهان هر لحظه در حال پیشرفت است بخش عمده‌ای از این پیشرفت را مدیون کار مدیران فوتبالی کاردان در این شهر دانست و افزود: مدیران فوتبالی اصفهان در کشور نمونه‌اند و باید از این نوع مدیریت الگو گرفت.

دارابینیان در ادامه گفت: سطح فوتبال اصفهان اکنون به جایی رسیده که همه از این فوتبال توقع موفقیت دارند و من هم می‌دانم که مردم و هواداران فوتبال در این شهر از ما چه می‌خواهند.

وی توقعات مردم را به جا دانست و تصریح کرد: به همین خاطر جمعی جوان مستعد را در این تیم دور هم جمع کرده‌ایم تا در نزدیکترین زمان ممکن با همت همه مجموعه فوتبال اصفهان پا جای پای بزرگان فوتبال اصفهان بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان از مدیریت خوب و قدر تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان گفت و افزود: در فوتسال آسیا این تیم قهرمان می‌شود و در رشته‌های دیگر سرآمد کشور است و فوتبال آن هم به‌زودی در کشور چه امسال و چه سال دیگر مطرح خواهد شد.

دارابینیان به نوع بازی دیگر تیم‌ها در برابر تیم خود گفت و خاطرنشان کرد: نمی‌دانم دلیل این‌که تیم‌ها در برابر ما محکم‌ترین بازی خود را ارائه می‌دهند چیست اما همین را می‌دانم که آن‌ها همه به قدرت تیم ما پی‌برده‌اند.

این مربی اهل ارمنستان و حاضر در لیگ دسته اول فوتبال ایران ادامه داد: چه خوب است که همین امسال تیم را به لیگ برتر ببریم ولی هدف اصلی این است که به هم کمک کنیم تا به هدف اصلی خود در زمانی کوتاه برسیم.

انتهای پیام/2571/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول