اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان:

گیتی‌پسند ضلع سوم فوتبال اصفهان می‌شود/جذب هوادار در اصفهان سخت است

مدیرعامل باشگاه ورزشی گیتی‌پسند اصفهان گفت: آینده متعلق به تیم فوتبال گیتی‌پسند است و روزی این تیم ضلع سوم فوتبال اصفهان می‌شود.

گیتی‌پسند ضلع سوم فوتبال اصفهان می‌شود/جذب هوادار در اصفهان سخت است

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پس از بازی تیم‌های گیتی‌پسند و شهرداری یاسوج در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور که منجر به تساوی این دو تیم شد، اظهار کرد: اصفهان باشگاه‌های فرهنگی ورزشی خوبی دارد که در کشور نمونه هستند و رقابت با آنها نه تنها برای تیم‌های اصفهانی بلکه برای تیم‌های دیگر در کشور سخت است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی‌پسند اصفهان ادامه داد: تیم گیتی‌پسند حدود سه سال و سه ماه است که در ورزش اصفهان و کشور فعالیت می‌کند و با توجه به این قدمت کم، افتخارات خوبی در ورزش کسب کرده است.

وی این موفقیت را حاصل همکاری هیئت مدیره‌ای همدل و همفکر و البته از خود گذشته دانست و گفت: با این کار خوب و ارزنده توانسته‌ایم در فوتبال و فوتسال سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشیم.

 طاهری از برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف بلندتر توسط باشگاه گیتی‌پسند اشاره کرد و گفت: در نظر داریم برای سال‌های آینده در برخی از شهرستان‌های استان اصفهان و همچنین شهرهای دیگر استان‌هایی که با ما مجاورت دارند در زمینه فوتبال سرمایه‌گذاری کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی‌پسند اصفهان به فعالیت 40 مربی در مجموعه این باشگاه در سطح نوجوانان و نونهالان از هشت سال به بالا اشاره کرد و گفت: در آینده این تعداد مربی کمک زیادی به گیتی‌پسند برای سازندگی خواهند کرد.

وی توجه هیئت مدیره را به دو مقوله فوتبال و فوتسال جدی دانست و در پاسخ به این سئوال فارس که آیا فوتبال در هیاهوی فوتسال گیتی‌پسند محو نخواهد شد، تصریح کرد: ما عقیده‌ای خلاف عقیده شما داریم و از این می‌ترسیم که فوتسال محو فوتبال شود.

طاهری در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه شناخت کافی از ساموئل برای مربیگری گیتی‌پسند داشته‌ایم، گفت: وی سابقه مربیگری در ذوب‌آهن را داشته وانگهی با درایت ساموئل بود که ما به لیگ دسته اول صعود کردیم، او مربی با دانشی است و در این تیم می‌ماند تا به لیگ برتر صعود کنیم.

وی از حضور بازیکنان مطرحی چون جواد ماهری، حمید شفاعت، ایمان حیدری و ابراهیم محمدی در این تیم گفت و افزود: این‌ها تجربه لیگ برتری دارند و با توسل به این تجربه خواهیم توانست حداکثر ظرف سال آینده تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی‌پسند اصفهان در ادامه با ذکر این سخن که در آینده ما یکی از اضلاع سه‌گانه فوتبال اصفهان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: هر چند جذب هوادار در اصفهان کاری مشکل است و سپاهان و ذوب‌آهن هم در این زمینه مشکل دارند ولی کاری خواهیم کرد که هوادار حقیقی و نه تماشاچی را جذب این باشگاه کنیم تا علاوه بر اینکه آنها نیازهای ما را برطرف کنند ما نیز پاسخگوی نیازهای عاطفی و اجتماعی و رفاهی آنها باشیم.

انتهای پیام/2571/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول