اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 4 هفته رقابت

هرانده قهرمان فوتبال جام دفاع مقدس فیروزکوه شد

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فیروزکوه از قهرمانی تیم دهیاری هرانده در رقابت‏‌های هشت جانبه فوتبال جام آزادگان فیروزکوه گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

هرانده قهرمان فوتبال جام دفاع مقدس فیروزکوه شد

حسن نام‌‏آور عصر امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در روز پایانی این رقابت‏‌ها و در بازی فینال، تیم دهیاری هرانده موفق شد برابر حریف سخت‏‌کوش خود، تیم دهیاری نام‌‏آور با نتیجه دو بر یک به برتری برسد و بر جام قهرمانی بوسه بزند.

وی گفت: نیمه نخست این بازی با تک گل میلاد هراندهی که دقیقه 31 بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود، به اتمام رسید و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فیروزکوه افزود: در نیمه دوم، بازیکنان دهیاری نام‏‌آور تلاش خود را برای جبران گل خورده مضاعف کردند تا اینکه موفق شدند با گل مصطفی عباس‌‏نژاد در دقیقه 55 بازی را به تساوی بکشانند.

وی تصریح کرد: در ادامه، دو تیم خالق لحظات زیبا و نفس‏گیری بر روی دروازه‌‏های یکدیگر شدند تا اینکه سید محسن حسینی در دقیقه 65 گل دوم و برتری را برای تیم دهیاری هرانده به ثمر رسانید.

نام‏‌آور ادامه داد: این نتیجه تا پایان 90 دقیقه وقت قانونی مسابقه حفظ شد و به این ترتیب، دهیاری هرانده موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‏‌ها شد.

این گزارش حاکی است؛ این دو تیم پیش از این با برتری مقابل حریفان در مراحل گروهی و نیمه پایانی، با اقتدار به دیدار نهایی راه یافته بودند.

هشت تیم، برگزارکننده نخستین دوره رقابت‏‌های فوتبال جام آزادگان فیروزکوه بودند که رقابت‌‏های آنان در دو گروه چهار تیمی دنبال شده بود؛ زمین چمن آزادگان، میزبان تمامی این مسابقات بود.

اننتهای پیام/2568/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول