اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 20 تیم

رقابت‌های فوتبال ساحلی جام قدس در رودسر برگزار شد

سرپرست واحد کمیته فوتبال ساحلی گیلان از برگزاری رقابت‌های فوتبال ساحلی جام قدس به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس دررودسر خبر داد.

رقابت‌های فوتبال ساحلی جام قدس در رودسر برگزار شد

بهمن جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی «جام قدس» به مناسبت دفاع مقدس در این شهرستان اظهار کرد: مسابقات جام قدس با حضور 11 تیم برگزار شد.

به گفته وی، این مسابقات شامل پنج تیم از جوانان و شش تیم از بزرگسالان به مدت 20 روز در ساحل رودسر برگزار شد.

این مسئول، افزود: در رده جوانان، تیم جوانان صیدرمحله مقام نخست، شهرداری رودسر و تیم «به یاد مظفر» به ترتیب دوم و سوم شدند و در رده بزرگسالان تیم «زنده یاد عباسی» با برتری در مقابل رقبای خود به مقام نخست دست یافت.

وی ادامه داد: تیم‌های فوتبال ساحلی شهرک شهید رجایی و خدمات رایانه‌ای قطعه 26، به ترتیب دوم و سوم شدند.

جمشیدی، با اشاره به اینکه از 20 روز پیش رقابت‌های فوتبال ساحلی تیم‌های لیگ برتر بزرگسالان گیلان آغاز شده است، گفت: نمایندگان این شهرستان به ترتیب «شهرداری رودسر»، «شهرداری کلاچای» و «سیمرغ رودسر» در رده‌های بزرگسالان و جوانان شرکت دارند.

وی افزود: شهرداری رودسر از چهار بازی 12 امتیاز و شهرداری کلاچای از چهار بازی سه امتیاز دارند و سیمرغ رودسر از سه بازی امتیازی کسب نکرده است.

سرپرست واحد کمیته فوتبال ساحلی گیلان از حضور تیم بانوان باشگاه پرنیان رودسر در مسابقات دوم لیگ کشوری که در آینده نزدیک آغاز می‌شود خبر داد.

وی، اضافه کرد: تیم فوتسال «شهید درود» نیز در رده جوانان که اخیراً در کرمان برگزار شد جزو 16 تیم مطرح کشوری شد و دو بازیکن از آن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

جمشیدی درباره حضور باشگاه خزر رودسر در فوتبال ساحلی لیگ برتر، خاطرنشان کرد: به‌زودی این تیم با «ویژن» تهران که میزبانی را به‌عهده دارد بازی می‌کند و نتیجه این بازی در سرنوشت خزر رودسر تأثیرگذار نیست و در رده سوم یا چهارم گروه شمال قرار دارد.

وی یادآور شد: مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی که در برزیل برگزار شد تیم ایران جزو هشت تیم جهان شد و مسابقه پرهیجانی در آخر بازی انجام داد که با یک گل بازنده شد.

جمشیدی توجه ویژه مسئولان به فوتبال ساحلی و برطرف شدن مشکلات ملی‌پوشان آن مورد تأکید قرار داد.

ا‌نتهای پیام/84001/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول