اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست دزفول خبر داد

جابه‌جایی 6 هزار مرسوله اینترنتی در دزفول

رئیس اداره پست دزفول از تحویل 6 هزار بسته پستی اینترنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: رشد چشم‌گیر در این بخش مشهود است.

جابه‌جایی 6 هزار مرسوله اینترنتی در دزفول

غلامرضا ستایش‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: سیستم بازار الکترونیک یکی از مهمترین خدمات جدید است، این سیستم به فروشنده و خریدار این امکان را می‌دهد که در فضای مجازی کالاهای خود را عرضه و به فروش برسانند.

وی افزود: در این فرآیند پست به عنوان حلقه اتصال فروشنده و خریدار عمل می‌کند و خوشبختانه در شش ماهه اول امسال بیش از 6 هزار مرسوله اینترنتی در شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره پست دزفول بیان‌ کرد: حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی هم برای خریدار و هم برای فروشنده مهمترین مزیت بازار الکترونیک است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی پست وارد سامانه بازار الکترونیک شده و نسبت به ارائه کالا یا خرید اقدام کنند.

رئیس اداره پست دزفول افزود: سرویس دیگر، سرویس کارت پستال الکترونیکی نام دارد که شهروندان می‌توانند از طریق این سرویس، کارت پستال موردنظر خود را بنا به مناسبت‌های خاص و با حداقل هزینه تهیه کنند.

وی اظهار کرد: سرویس دیگری در پست تحت عنوان سرویس تلفنی 193 راه‌اندازی شده که این سرویس جایگزین ترددهای شهری مشتریان است که خوشبختانه این سرویس با تلاش فراوان و پیگیری مداوم در روزهای آینده با حضور مسئولان در دزفول راه‌اندازی خواهد شد.

ستایش مهر اضافه کرد: پیک موتوری یکی از خدمات 193 است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه تلفنی 193 از ساعت هفت صبح تا هشت شب است گفت: هدف ما قبول و جمع‌آوری مرسولات و بسته‌های مشتریان از درب منزل و رهسپاری آنها به مقاصد مختلف است.

وی با اشاره به سرویس پست الکترونیک یا ایمیل ملی، خاطرنشان‌ کرد: ایمنی، امنیت بالا، فارسی بودن 100 درصدی منوها و عدم دسترسی افراد بیگانه به این اطلاعات از مزیت‌های این سرویس است.

رئیس اداره پست دزفول تصریح کرد: از این سرویس می‌توان برای امور بازاریابی، اطلاع‌رسانی به مردم یا ارایه درخواست‌های مردم به سازمان‌ها استفاده کرد.

وی در ادامه به سرویس پست لجستیک، اشاره کرد و افزود: این سیستم با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود اداره پست شامل انبارها و خطوط حمل و نقل راه‌اندازی شده است.

ستایش مهر در پایان گفت: هدف ما از راه‌اندازی این سیستم، حذف واسطه‌های بین دو بخش تولیدکننده و مصرف‌کننده است که خوشبختانه در دزفول با وجود شرکت‌های تولیدی و صنعتی فراوان، موثر بوده است.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول