اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر همدان:

ناجا نقش بسزایی در مدیریت شهری دارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: نیروی انتظامی نقش بسزایی در مدیریت شهری دارد.

ناجا نقش بسزایی در مدیریت شهری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شورای شهر، صبح امروز اعضای شورای اسلامی شهر همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند.

در این دیدار نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: رفاه در جامعه در کنار امنیت به وجود می‌آید و این امنیت نیز مرهون خدمات شایسته و شبانه‌روزی پلیس است.

محمد تبریزی با اشاره به اینکه خدمت در نیروی انتظامی از ارزش بالایی برخوردار است، اظهار داشت: ناجا نقش بسزایی در مدیریت شهری دارد و این نقش بر کسی پوشیده نیست.

وی ارتباط نیروی انتظامی با شورا و شهرداری را انکارناپذیر دانست و افزود: شورای اسلامی شهر، شهرداری همدان و پلیس راهور نیاز به تعامل با یکدیگر را دارند، بر این اساس امید است این تعامل سازنده باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان انتصاب سرهنگ مهدیان‌نسب به عنوان فرمانده انتظامی استان را شایسته برشمرد و اضافه کرد: تلاش و پیگیری‌های وی به عنوان یک نیروی بومی برای رشد و توسعه شهر همدان قابل تقدیر و باارزش است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان نیز در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی بر سبزپوشان نظام، گفت: با توجه به قابلیت فرماندهی که سرهنگ مهدیان‌نسب دارد، انتظار می‌رود شاهد افزایش تقویت جایگاه اجتماعی پلیس در استان بود.

علی رضایی نقش نیروی انتظامی در گسترش امنیت و مشارکت اقشار مختلف جامعه را بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به توان و شایستگی سرهنگ مهدیان‌نسب در جایگاه فرماندهی انتظامی استان قطعاً تعامل شهروندان، دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم‌نهاد با شورای اسلامی شهر همدان تقویت خواهد شد.

وی اضافه کرد: تحقق اهداف و توسعه پایدار شهر نیازمند تعامل دوسویه شهروندان با شورا و شهرداری است.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز ترکیب اعضای دور چهارم شورای اسلامی شهر همدان را ترکیبی حرفه‌ای و کارآمد برشمرد و گفت: شهر همدان با پیشینه تاریخی و مدنیتی که دارد با حضور و تلاش اعضای شورای چهارم می‌تواند در شأن پایتخت تاریخ و تمدن ایران ‌زمین توسعه یابد.

محمد مهدیان‌نسب انتخاب شهردار جدید توسط شورای چهارم را نیز شایسته و مبارک دانست و افزود: انضباط اجتماعی یکی از مهمترین موضوعات شهری است که شهرداری متولی بخش عمده آن است.

وی با بیان اینکه ناجا و شهرداری لازم و ملزوم یکدیگرند، اضافه کرد: ساماندهی سد معبر یکی از مواردی است که باید با همکاری هم این امر را تحقق بخشید.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه نگاه پلیس نسبت به گذشته متفاوت است، اظهار داشت: امروز از نظر نیروی انتظامی قدرت نرم به قدرت سخت ارجحیت دارد و 80 درصد حوزه اقناع اجتماعی، بیداری است.

وی اضافه کرد: فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیکی و شهری امری ضروری بوده و در این راستا اطلاع‌رسانی و پیام‌های فرهنگی بسیار مؤثر است.

فرمانده انتظامی همدان مردم را سرمایه‌های اجتماعی دانست و افزود: پیش‌نیاز مدیریت، شناخت انسان است و شهروندان اعضای دور چهارم شورای اسلامی شهر همدان را با عقلانیت و آگاهی انتخاب کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همدان به لحاظ ظرفیت‌ها و داشته‌هایش جزو 10 شهر نخست کشور است، گفت: علاوه بر این ویژگی با توجه به تجارب ارزنده اعضای شورای چهارم، همدان در آینده‌ای نزدیک سرآمد شهرهای کشور می‌شود.

مهدیان نسب تلاش بیشتر در اقناع‌سازی اجتماعی را ضروری دانست و افزود: برگزاری نشست‌ها و جلسات تخصصی و دوجانبه شورا و شهرداری با نیروی انتظامی در این راستا بسیار مهم است.

وی اقدام شورای اسلامی چهارم و شهردار جدید همدان در دیدار و تعامل با پلیس را ارزشمند دانست و یادآور شد: بسیاری از گفتمان‌ها و خرد جمعی شورای اسلامی شهر می‌تواند پلیس را حتی در مأموریت‌هایش کمک کند.

فرمانده انتظامی همدان در پایان سخنان خود اظهار داشت: نیروی انتظامی استان آمادگی کامل برای تعامل و همکاری با شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان در رسیدن به اهداف خدمت به شهروندان و داشتن شهری آباد را دارد.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول