اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار مسئولان مرکز نشر آثار آیت‌الله اردبیلی با سردار مجتبایی

تعامل مثبت نیروی انتظامی و دانشگاه‌ها مطلوب‌تر شده است

مسئولان مرکز نشر آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی و دانشگاه مفید قم با حضور در دفتر فرمانده نیروی انتظامی استان قم، با سردار مجتبایی دیدار و گفت‌وگو کردند.

تعامل مثبت نیروی انتظامی و دانشگاه‌ها مطلوب‌تر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی، در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رهایی از اعضای هیئت علمی دانشگاه مفید قم در سخنانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سردار مجتبایی و دیگر کارکنان نیروی انتظامی استان قم اظهار داشت: خوشبختانه در طول سال‌های اخیر روابط نیروی انتظامی با مراکز دانشگاهی بهتر شده است.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی استان قم نیز واقعاً در طول سال‌های اخیر به‌ویژه در دوران فرماندهی سردار مجتبایی در نیروی انتظامی استان قم، تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای با دانشگاه‌های استان داشته است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی باید بیش از این تقویت شود، گفت: متاسفانه در برهه‌ای از زمان، نگاه بدی به نیروی انتظامی به‌ویژه از سوی دانشگاهیان ایجاد شده بود که خوشبختانه این نگاه رفته رفته در حال از بین رفتن است و این به دلیل تقویت رویکرد اجتماعی این نهاد است.

در ادامه بهمن بابیزان مدیر مرکز نشر آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در سخنانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سردار مجتبایی و دیگر کارکنان این نهاد اظهار داشت: تعامل مثبت و سازنده نیروی انتظامی با مردم به‌ویژه تعامل مطلوب نیروی انتظامی در استان قم با مردم و دانشگاهیان موجب شده نگاه بسیار خوب و مثبتی به این نهاد ایجاد شود.

بابیزان تصریح کرد: نیروی انتظامی استان قم 2 عنصر تواضع با مردم و اقتدار و ایستادگی در مقابل مجرمان را با هم جمع کرده و به صورت بسیار خوبی با عموم مردم تعامل دارند.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول