اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اجرایی امر به معروف استان تهران:

برخورد با جرایم مشروط از وظایف نیروی انتظامی است

دبیر شورای اجرایی امر به معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: وظیفه این شورا، احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده و برخورد با جرایم مشروط از وظایف نیروی انتظامی است.

برخورد با جرایم مشروط از وظایف نیروی انتظامی است

حجت‏‌الاسلام والمسلمین حیدر ظهرابی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: رویکرد شورای امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه کشور، استان‏‌ها و شهرستان‏‌ها، احیای دو فریضه مهم و معنوی امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر شورای اجرایی امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با بیان اینکه این شورا در حوزه اجرایی دخالتی نمی‏‌کند، تصریح کرد: برخورد با جرایم مشروط از وظایف و مأموریت‌‏های نیروی انتظامی است.

ظهرابی افزود: هدف این شورا، اجرای تکلیف شرعی است که اگر تخلف یا گناهی در جایی مشاهده شد، به افراد متخلف تذکر بدهند؛ چرا که به فرموده خداوند متعال در کلام‏‌الله مجید، «فذکّر فانّ الذکر تنفع المؤمنین».

وی خاطرنشان کرد: قطعاً اگر چند نفر به دفعات به یک فرد متخلف تذکر لسانی بدهند، کم کم در او کارگر شده و تأثیرگذار خواهد شد.

مسئولان درباره وضع تنگه واشی پاسخ دهند

دبیر شورای اجرایی امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که در مناطق توریستی و گردشگری همانند تنگه واشی در شهرستان فیروزکوه که گاهی جمعیت گردشگران در آن به حدود 20 هزار نفر در ایام تعطیل می‌‏رسد، کار از تذکر لسانی گذشته است، تأکید کرد: مسئولان شهرستان فیروزکوه از جمله فرماندار، نیروی انتظامی، سپاه و سایر دستگاه‏‌های متولی در این زمینه باید پاسخگو باشند.

ظهرابی ادامه داد: مسئولان باید تدابیری بیندیشند و این مهم در حوزه وظایف و مأموریت‏‌های شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر نیست.

انتهای پیام/2568/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول