اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ملی کودک صورت گرفت

تخفیف 40 درصدی کتاب در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تخفیف 40 درصدی کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان خبر داد.

تخفیف 40 درصدی کتاب در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

زینب الهی‌‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های اجرایی در هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: عمده برنامه‌های اجرایی هفته ملی کودک در قالب جشن‌های کودکانه، ایستگاه نقاشی، آموزش والدین، گفتمان دینی، میزگردهای تخصصی عنوان کرد و گفت: اهداف مهم هفته کودک توجه جامعه به حقوق کودکان بوده که بر این اساس دو میزگرد تخصصی در خصوص حقوق کودک در حال برگزاری است.

مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که قریب به 107 برنامه در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی، آموزشی و تربیتی در این هفته در حال اجرا است، گفت: انتظار می‌رود در روزهای پایانی هفته ملی کودک برنامه‌ها متناسب با جامعه هدف برگزار و اجرا شود.

وی، برپایی نمایشگاه هفته ملی کودک به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد را از برنامه‌های اجرایی این هفته عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه غرفه هایی از جمله فعالیت‌های فرهنگی و هنری یاسوج، فروش محصولات فرهنگی، ایستگاه نقاشی و ادبی، کودک و ایمنی، کودک و امنیت، پخش فیلم و غرفه بازی از برنامه‌های اجرایی این نمایشگاه است.

این مسئول ادامه داد: با هماهنگی معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان هماهنگی لازم جهت بازدید از نمایشگاه صورت گرفته که در روزهای پایانی قریب به دو هزار کودک از نمایشگاه بازدید کردند.

الهی‌نژاد با بیان این‌که بیشترین همکاری نهادها و ارگان‌های عضو کار گروه کودک و نوجوانان از سوی دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیما و سازمان بهزیستی بوده، گفت: امیدواریم دیگر دستگاه‌های عضو کار گروه کودک و نوجوان نسبت به اجرایی کردن برنامه‌های این هفته بر اساس رسالت کاری خود عمل کنند.

مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد دیگر برنامه‌های اجرای هفته ملی کودک را تخفیف 40 درصدی کتاب و 20 درصدی بازی‌ و سرگرمی محصولات کانون پرورش فکری عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های عضو کار گروه کودک و نوجوان، پرسنل و خانواده‌های دستگاه‌های اعضا می‌توانند از این مزایا استفاده کنند.

الهی‌‌نژاد با بیان این‌که بازدید از نمایشگاه از 15 لغایت 21 مهر ماه است، تصریح کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 و بعد از ظهرها 14:30 الی 17 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول