اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کودک صورت گرفت

افتتاح کتاب ‌فروشی ویژه کودک و نوجوانِ بوستان کتاب

همزمان با روز جهانی کودک، کتاب‌فروشی کودک و نوجوان بوستان کتاب ، با ارائه‌ کتاب‌های ارزشمندی در رده‌ سنی کودک و نوجوان افتتاح شد.

افتتاح کتاب ‌فروشی ویژه کودک و نوجوانِ بوستان کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه بوستان کتاب، حجت‌الاسلام اسماعیل اسماعیلی رئیس موسسه بوستان کتاب گفت: موسسه‌ بوستان کتاب، آثار خود را در سه گروه مخاطب تخصصی، عمومی و کودک و نوجوان، در کتاب‌فروشی‌های شش‌گانه این موسسه در قم، اصفهان، تهران و مشهد عرضه می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم دسترسی سریع کودکان و نوجوانان به کتب مورد نیازشان تصریح کرد: کودکان و نوجوانان، به دلیل تعدد و گستردگی موضوعات و عناوین عرضه شده در کتاب ‌فروشی مرکزی بوستان کتاب، در یافتن کتاب مورد علاقه و انتخاب آن، با مشکلاتی مواجه بودند، لذا ضرورت ایجاد مکانی با فضای کودکانه، برای عرضه‌ کتاب‌های متناسب با رده‌ سنی کودک و نوجوان ضروری به نظر می‌رسید. از این رو بوستان کتاب مکانی را بدین منظور اختصاص داد و با ایجاد فضایی که برای کودکان جاذبه داشته باشد و با آن بیشتر مانوس باشند، کتاب‌فروشی مذکور را راه‌اندازی کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی در خصوص آثار عرضه شده در این کتابفروشی گفت: به منظور ایجاد تمرکز در زمینه‌ ارائه‌ آثار کودکان و نوجوانان در قم، موسسه‌ بوستان کتاب علاوه بر آثار منتشره‌ در موضوعات مذهبی، قرآنی، ادبی و داستانی، آثار برخی از ناشران مطرحِ دیگر را نیز در موضوعات علمی، ادبی، هنری و... عرضه می‌کند.

کتاب ‌فروشی کودک و نوجوان بوستان کتاب، در چهارراه شهدا و نزدیک فروشگاه مرکزی بوستان کتاب قرار دارد و علاقه‌مندان و والدین و مربیان می‌توانند از این کتاب ‌فروشی بازدید به عمل آورده و کتاب‌های مورد نیازشان را تهیه کنند.

انتهای پیام/2258/خ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول