اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش حبیب دل‌ها صورت گرفت

رونمایی از کتاب «حبیب از زبان حبیب»

دبیر همایش حبیب دل‌ها با بیان اینکه برای این همایش سه اثر از شهید حبیب لک‌زایی تدوین شد، گفت: در این همایش کتاب «حبیب از زبان حبیب» زندگینامه خودنوشت سردار شهید حبیب لک‌زایی که با تلاش رضا لک‌زایی تهیه شده است، رونمایی می‌شود.

رونمایی از کتاب «حبیب از زبان حبیب»

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شریف لک‌زایی که ظهر امروز در همایش حبیب دل‌ها سخنرانی می‌کرد، ضمن تشکر و خیر مقدم به دوستان و همرزمان شهید حبیب لک‌زایی گفت: این انتظار وجود داشت که در معرفی ابعاد شخصیتی سردار شهید اقداماتی صورت بگیرد و این نخستین همایشی است که در راستای این هدف در نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این همایش از همکاری بیش از 30 نهاد بهره‌‌مند است، بیان کرد: از تمام نهادها و سازمان‌هایی که در زنده نگهداشتن یاد شهدا تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

دبیر همایش حبیب دل‌ها با بیان اینکه برای این همایش سه اثر از شهید لک‌زایی تدوین شده است گفت: در این همایش کتاب «حبیب از زبان حبیب» زندگی‌نامه خودنوشت سردار شهید حبیب لک‌زایی که با تلاش رضا لک‌زایی تهیه شده است رونمایی خواهد شد.

لک‌زایی در خصوص کتاب «حبیب از زبان حبیب» بیان کرد: این کتاب برگرفته از چندین گفت‌و‌گو و مصاحبه با شهید لک‌زایی است که خود شهید اجازه انتشار آن‌ها را نداده بودند و آنچه در این کتاب می‌خوانید مجموعه تنظیم شده این چند مصاحبه است.

وی در خصوص اثر دوم مربوط به شهید لک‌زایی عنوان کرد: اثر دوم سروده‌هایی است که شاعران اهل بیت (ع) در مورد سردار سروده‌اند و همه آن‌ها در این مجموعه جمع‌آوری شده است.

دبیر همایش حبیب دل‌ها گفت: از مجموعه مقاله‌های ارسالی به همایش، یک کتاب مشتمل بر 300 صفحه تهیه شده است که متاسفانه به همایش نرسید و در آینده‌ای نزدیک ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه پایان‌نامه کارشناسی ارشد سردار شهید لک‌زایی به عنوان «بسیج و امنیت ملی با تاکید بر سیستان و بلوچستان» تهیه شده است که امیدواریم تا هفته آینده به اتمام برسد.

لک‌زایی با اشاره به اینکه تا قبل از همایش، چهار دفتر حبیب دل‌ها برگرفته از آثار شهید منتشر شده است، بیان کرد: جلد پنجم حبیب دل‌ها نیز در دست تهیه است و به زودی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول