اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور

صبای قم در خانه از ثامن‌الحجج مشهد پذیرایی می‌کند

تیم هندبال صبای قم این هفته در مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در دیداری بسیار حساس میزبان یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

صبای قم در خانه از ثامن‌الحجج مشهد پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از تغییر و تحولاتی که در راس کادر فنی تیم هندبال صبای قم صورت گرفت و صبا رسما با غلامعلی اکبرآبادی سرمربی سابق خود که این تیم را به لیگ برتر هندبال آورد، قطع همکاری کرد صبایی‌ها در مسیر ناهمواری قرار گرفته‌اند.

صبای قم در هفته اول لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور استراحت داشت و بازی نکرد، در هفته دوم بدون حضور غلامعلی اکبرآبادی به مصاف نیروی زمینی تهران رفت و توانست این تیم را در سالن فدراسیون هندبال شکست داده و نخستین پیروزی این فصل را کسب کند.

اما در هفته سوم که تیم صبای قم روی نیمکت خود از وجود غلامعلی اکبرآبادی سرمربی اراکی خود برخوردار بود، این تیم در حضور تماشاگران هندبال دوست قمی در مصاف با میهمان خود تیم صنعت مس کرمان نتیجه را واگذار کرد تا نخستین شکست این فصل را بپذیرد.

بعد از این دیدار خبر غیرمنتظره‌ای از تیم هندبال صبای قم به گوش رسید که حاکی از جدا شدن اکبرآبادی از تیم هندبال صبای قم بود و مسئولان باشگاه صبا در ابتدا اعلام کردند که اکبرآبادی به دلیل خستگی ناشی از همراهی تیم ملی قصد استراحت دارد و به همین خاطر از صبا جدا شده اما اصل موضوع چیز دیگری بود.

اکبرآبادی اعتقاد داشت که تیم هندبال صبای قم برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور خوب بسته نشده است و در واقع آنچه که مد نظر او بوده در چینش این تیم برای لیگ برتر عملی نشده، علاوه بر این موضوع مسائل مالی صبا نیز در جدایی اکبرآبادی از این تیم نقش داشت.

بعد از جدایی غلامعلی اکبرآبادی از تیم هندبال صبای قم بلافاصله امیرحسین صفوی از مربیان بومی هندبال قم جایگزین وی شد و صبای قم در سه هفته اخیر با هدایت این مربی به مصاف حریفان رفته اما حاصل تلاش این تیم سه شکست متوالی بوده است.

صبای قم از پنج بازی انجام شده خود هم اکنون چهار باخت و یک پیروزی در کارنامه دارد و در فاصله اندک با انتهای جدول رده بندی بین 11 تیم در مکان نهم ایستاده است و امید دارد که از دیدار خانگی با ثامن‌الحجج مشهد مقدس بتواند از بحران خارج شود اما گویا با این اوضاع صبا نباید انتظار چنین اتفاقی را داشت.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال کشورمان، دیدار تیم‌های هندبال صبای قم و ثامن‌الحجج مشهد از هفته هفتم نیم فصل نخست فصل جاری پیکارهای لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز جمعه پنجم مهر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/78002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول