اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم لیگ برتر هندبال

صبای قم در خانه به ثامن‌الحجج مشهد باخت / پنجمین باخت متوالی صبا در لیگ برتر

صبای قم در دیداری حساس از هفته هفتم لیگ برتر هندبال مردان مقابل میهمان خود تیم ثامن‌الحجج مشهد نتیجه را واگذار کرد تا پنجمین باخت متوالی در این فصل را متحمل شود.

صبای قم در خانه به ثامن‌الحجج مشهد باخت / پنجمین باخت متوالی صبا در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که چهار هفته متوالی از دیدارهای سپری شده فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با شکست تیم هندبال صبای قم برابر حریفان همراه بوده است، صبای قم به پنجمین شکست پی‌درپی این فصل نیز تن داد و در خانه خود برابر تیم ثامن‌الحجج مشهد مغلوب شد.

این هفته براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون هندبال، دیدارهای هفته هفتم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور جمعه شب به پایان رسید و طی آن تیم هندبال صبای قم در رویارویی با تیم مدعی قهرمانی یعنی ثامن‌الحجج مشهد در دیداری حساس و نفس‌گیر یک شکست دیگر را به تعداد باخت‌های این فصل اضافه کرد تا روند نزولی این تیم همچنان ادامه یابد.

بعد از استراحت در هفته نخست که به صبا فرصت داد تا عملکرد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را زیر نظر بگیرد، این تیم در هفته دوم در نخستین مسابقه خود به میدان رفت و توانست تیم نیروی زمینی تهران را شکست بدهد، اما در هفته‌های بعد از آن به صورت متوالی در حال باختن به حریفان است و گویا ادامه این روند بار دیگر نماینده قم را راهی لیگ دسته اول هندبال کشور خواهد کرد.

این تیم در فصل جاری مسابقات این فصل لیگ دسته برتر تا کنون از شش مسابقه خود دو امتیاز کسب کرده است و بدین ترتیب وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی پیکارهای این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور ندارد و در انتهای جدول در کنار نیروی زمینی و کاسپین قزوین است.

دیدار حساس این تیم در هفته هفتم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور با تیم هندبال ثامن‌الحجج مشهد جمعه شب در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، دیداری که در اوج حساسیت به انجام رسید و به برتری 30 بر 21 به سود تیم ثامن‌الحجج مشهد پایان یافت.

امسال در مسابقات لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور 11 تیم حضور دارند که بازی‌های خود را برای کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به رقابت‌های هندبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در مدت 20 هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند در حالی که صبای قم هم اکنون با دو امتیاز در انتهای جدول جای دارد.

در هفته‌های سپری شده از مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تا کنون صبای قم به تیم‌های هندبال صنعت مس کرمان، سنگ آهن بافق یزد، نفت و گاز گچساران، کاسپین قزوین و ثامن‌الحجج مشهد باخته و تنها برابر نیروی زمینی تهران صاحب برتری شده است.

انتهای پیام/78002/ب40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول