اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ برتر هندبال

صبای قم به میهمانی مس پارس فلاورجان می‌رود / تلاش برای کسب دومین پیروزی

تیم صبای قم در دیداری حساس از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان مقابل مس پارس فلاورجان صف آرایی خواهد کرد.

صبای قم به میهمانی مس پارس فلاورجان می‌رود / تلاش برای کسب دومین پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبای قم بعد از اینکه دیدار هفته هفتم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را به میهمان خود تیم ثامن‌الحجج مشهد واگذار کرد و پنجمین باخت متوالی در این فصل را پذیرفت، این هفته به میهمانی تیم مس پارس فلاورجان به میدان می‌رود.

در حالی که پنج هفته متوالی از دیدارهای سپری شده فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با شکست تیم هندبال صبای قم برابر حریفان همراه بوده است، صبای قم برای فرار از شکست‌های پی‌درپی این فصل، روزهای پایانی هفته جاری در میهمانی تیم مس پارس فلاورجان حاضر خواهد شد.

این هفته براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون هندبال، دیدارهای هفته هشتم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه و جمعه به انجام خواهد رسید و طی آن تیم هندبال صبای قم در دیداری خارج از خانه برابر تیم مس پارس فلاورجان صف آرایی می‌کند.

رویارویی صبای قم با تیم میانه جدولی مس پارس فلاورجان در دیداری حساس و نفس‌گیر از هشتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی صورت می‌گیرد که این مصاف یادآور فینال فصل گذشته لیگ دسته اول هندبال کشور خواهد بود.

بعد از استراحت در هفته نخست که به صبا فرصت داد تا عملکرد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را زیر نظر بگیرد، این تیم در هفته دوم در نخستین مسابقه خود به میدان رفت و توانست تیم نیروی زمینی تهران را شکست دهد.

این در حالی است که صبای قم در هفته‌های بعد از پیروزی بر نیروی زمینی، به صورت متوالی در حال باختن به حریفان است و حالا امید دارد پیروزی‌های متوالی در مقابل مس پارس فلاورجان در فصل قبل لیگ دسته اول را این بار در لیگ برتر تکرار کرده و خود را از بحران خارج کند.

این تیم در فصل جاری مسابقات این فصل لیگ دسته برتر تاکنون از 6 مسابقه خود دو امتیاز کسب کرده است و بدین ترتیب از وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی پیکارهای این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور برخوردار نیست و در انتهای جدول در کنار نیروی زمینی و کاسپین قزوین جای دارد.

صبای قم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در دیدار نهایی به مصاف تیم مس پارس فلاورجان رفت و موفق شد حریف را شکست داده و به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول دست یافته و جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد.

امسال در مسابقات لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور 11 تیم حضور دارند که بازی‌های خود را برای کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به رقابت‌های هندبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در مدت 20 هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند در حالی که صبای قم هم اکنون با دو امتیاز در انتهای جدول جای دارد.

در هفته‌های سپری شده از مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاکنون صبای قم برابر تیم‌های هندبال صنعت مس کرمان، سنگ آهن بافق یزد، نفت و گاز گچساران، کاسپین قزوین و ثامن‌الحجج مشهد مغلوب شده و تنها برابر نیروی زمینی تهران طعم تنها پیروزی این فصل را چشیده است.

انتهای پیام/2258/ط40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول