اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم خبر داد

آغاز بازی‌های ماهان تندیس قم در جام حذفی بانوان از آذر ماه

سرمربی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم از آغاز بازی‌های این تیم در رقابت‌های جام حذفی فوتبال بانوان کشور از نیمه دوم آذر ماه خبر داد.

آغاز بازی‌های ماهان تندیس قم در جام حذفی بانوان از آذر ماه

آمنه رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با حمایت‌های مدیران باشگاه ماهان تندیس قم و همچنین همت و تلاشی که سرلوحه کار بانوان عضو تیم فوتبال ماهان تندیس قم قرار دارد، خوشبختانه تیم روند خوبی را برای کسب آمادگی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ فوتبال استان قم قرار است یک تیم در مسابقات لیگ دسته اول و همچنین جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور حضور پیدا کند و امیدوارم در این مسیر که قطعا با سختی‌هایی همراه است با مشکل مواجه نشویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم اضافه کرد: از مسئولان هم خواسته‌ایم که ما را حمایت کنند، این تیم نماینده ورزش بانوان قم است و بانوان عضو این تیم با حجاب و عفاف کامل می‌خواهند نشان بدهند که بانوان قمی در فوتبال توانایی بالایی دارند.

رسولی اضافه کرد: ما مدتی است که تمرینات خود را با هدف حضور موفق در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال و جام حذفی بانوان کشور آغاز کرده‌ایم، بازیکنان با انگیزه بالایی در تمرینات حضور یافته‌اند و ان‌شاءالله خواهیم توانست با آمادگی و توان بالا به مصاف حریفان برویم.

وی یاد آور شد: اخیرا جلسه هماهنگی رقابت‌های جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور در فدراسیون فوتبال و با حضور نمایندگان تیم‌هایی که علاقمند به حضور در این دوره از بازی‌ها هستند، برگزار شد و قرار بر این است که مسابقات جام حذفی فوتبال بانوان از نیمه دوم آذرماه شروع شود.

مدیر تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم با بیان اینکه این دومین دوره از رقابت‌های جام حذفی فوتبال بانوان است که از نیمه دوم آذرماه برگزار می‌شود، عنوان داشت: مراسم قرعه‌کشی دومین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتبال بانوان در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم نمایندگان تیم‌های کامیاران شرق، ماهان تندیس قم، شهرداری بم، آینده‌سازان میهن، دلوار کشتی جنوب بوشهر، ملوان بندر انزلی، شهرداری همیاری آذربایجان غربی، پاس همدان، هیئت سیستان و بلوچستان، نگاردژ شیراز، پالایش و گاز ایلام، استقلال تهران، وحدت گرگان و گل گهر سیرجان حضور داشتند.

رسولی ابراز داشت: در واقع این تیم‌ها امسال برای حضور در مسابقات جام حذفی فوتبال بانوان کشور اعلام آمادگی کرده‌اند و بر همین اساس طبق اعلام کمیته مسابقات فوتبال بانوان، بازی‌های این دوره از نیمه دوم آذرماه به صورت پلی آف و در یک گروه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول