اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز پست

تمبر بهترین اسپکر آسیا رونمایی شد

همزمان با روز جهانی پست توسط اداره پست کاشان و با حضور مدیرکل پست استان اصفهان از تمبر امیر غفور ملی‌پوش کاشانی تیم ملی والیبال و دارنده عنوان بهترین زننده اسپک هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا رونمایی شد.

تمبر بهترین اسپکر آسیا رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جمعه شب در تالار باغ پرندگان قمصر کاشان مدیرکل پست استان اصفهان ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آغاز سال پستی از 17 مهرماه سال گذشته تا 17 مهر امسال اظهار داشت: طی یک سال پستی گذشته یک میلیارد مرسوله پستی توسط شبکه پستی کشور جابه‌جا شده است.

سید سعید رجالی افزود: طی این مدت بالغ بر 13 میلیون مرسوله پستی وارد به استان اصفهان شده است که توسط توزیع‌کنندگان پست استان اصفهان به صورت فیزیکی به محل مقصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته 20 میلیون مرسوله پستی در استان اصفهان توسط واحدهای دولتی و خصوصی پذیرش شده است ابراز داشت: این میزان مرسولات پذیرفته شده به مقصد داخل استان، استان‌های سراسر کشور و همچنین مقصد خارج از کشور ارسال شده است.

مدیرکل پست استان اصفهان در ادامه از رشد 90 درصدی خرید و فروش اینترنتی در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: با نهادینه شدن فرهنگ خرید و فروش اینترنتی در جامعه، امروز شاهد رشد خرید و فروش‌های اینترنتی در استان اصفهان هستیم و شهرستان کاشان نیز در استان اصفهان یکی از شهرهای پیشرو در این عرصه است.

رجالی، کاهش ترددهای درون شهری، کاهش آلودگی‌های صوتی و زیست‌محیطی، صرفه‌جویی در وقت و زمان شهروندان و کاهش هزینه‌ها را از جمله مزایای خرید و فروش‌ اینترنتی عنوان کرد.

رئیس اداره پست شهرستان کاشان نیز در این آیین با اشاره به فعالیت 31 دفتر ICT شهری و روستایی در شهرستان کاشان گفت: این دفاتر حدود 90 نوع سرویس خدماتی برای شهروندان کاشانی ارائه می‌دهند.

احمد انصاری افزود: اداره پست کاشان با 36 گشت نامه‌رسانی توسط 25 نفر از پرسنل در تمامی روزهای سال حتی روز تعطیل به غیر از چند روز خاص در امر توزیع مرسولات پستی دریافتی و ارسالی در کل شبکه پستی سراسر کشور فعالیت دارند.

به مناسبت هفته پست و 17 مهرماه روز جهانی پست جشن بزرگ خانواده پست کاشان با حضور کارکنان اداره پست  و خانواده آنان، امیر غفور ملی‌پوش کاشانی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران همراه با تجلیل از پرسنل اداره پست کاشان و رونمایی از تمبر امیر غفور و نیز اجرای نمایش و برنامه‌های شاد در تالار باغ پرندگان کاشان برگزار شد. 

انتهای پیام/2406/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول