اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی جم:

نقشه طرح هادی به عنوان نقشه راه توسعه روستاها مبنا قرار گیرد

بخشدار مرکزی جم با اشاره به لزوم آینده‌نگری در توسعه روستاها و مبنا قرار دادن نقشه طرح هادی به عنوان نقشه راه توسعه روستاها، نظارت دقیق و مستمر بر ساخت و سازها را ضروری دانست.

نقشه طرح هادی به عنوان نقشه راه توسعه روستاها مبنا قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، مسلم سلیمانی ظهر امروز در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهرستان جم اظهار داشت: در اسلام شور و مشورت از جایگاه خاصی برخوردار است و باید از ظرفیت شوراها نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: شوراها باید نسبت به رفع مشکلات مردم بیشتر همت کنند و از ورود به مسایل حاشیه‌ای و غیرضروری اجتناب کنند.

بخشدار مرکزی جم با اشاره به لزوم آینده‌نگری در توسعه روستاها و مبنا قرار دادن نقشه طرح هادی به عنوان نقشه راه توسعه روستاها، نظارت دقیق و مستمر بر ساخت و سازها را ضروری دانست و بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر قانونی تاکید کرد.

سلیمانی، تعامل شورا و دهیاران با ادارات و مسئولین در راستای حل مشکلات را مهم ارزیابی کرد و افزود: دهیاران و شوراها مسائل و مشکلات خود را در چارچوب قانون از مسئولین مطالبه کنند و مسئولین نیز موظف به پاسخگویی شفاف و عادلانه به نمایندگان مردم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ارزشمند دهیاران در نزد مردم روستا، به موضوع تکریم ارباب رجوع پرداخت و مواردی چون مشخص کردن ساعت کار و نصب در محل دهیاری، حضور در ساعات اعلام شده در دهیاری و نیز پیگیری مشکلات مردم، بدون اعمال سلیقه شخصی و حب و بغض را از بایدهای مهم در تکریم ارباب رجوع دانست.

بخشدار مرکزی جم اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع را در حوادث اجتماعی و امنیتی، مهم ارزیابی کرد و بر اعلام سریع وقایع اجتماعی و امنیتی به بخشداری تاکید کرد.

سلیمانی، وحدت رویه را شرط اساسی در حل مشکلات دانست و خواستار فعال شدن تعاونی دهیاران در بخش مرکزی شهرستان شد.

در ادامه این دیدار، اعضای شورای بخش مرکزی و دهیاران نکات و پیشنهادات خود را مطرح ساختند.

انتهای پیام/2451/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول