اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه مطرح کرد

عدم استقبال مردم از واحدهای مسکن مهر دهدشت

فرماندار کهگیلویه عدم استقبال مردم از واحدهای پروژه مسکن مهر دهدشت را یک معضل اساسی و دغدغه اصلی در شهرستان دانست.

عدم استقبال مردم از واحدهای مسکن مهر دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری شامگاه جمعه در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دفتر امام جمعه دهدشت گزارشی از روند اجرای عملیات پروژه‌های مختلف در شهرستان ارائه داد.

فرماندار کهگیلویه آبرسانی به حومه غربی دهدشت را از مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان خواند و اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه از سال 90 آغاز شده است و تکمیل نهایی این پروژه بالغ بر 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

جعفری بهره‌برداری از پروژه آبرسانی دهدشت غربی را باعث نجات شهرستان در بخش‌های مختلف خواند و تصریح کرد: بهره‌برداری از این پروژه آبرسانی علاوه بر تحول در بخش کشاورزی زمینه‌ اشتغال بیش از پنج هزار نفر را فراهم می‌سازد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه ادامه داد: پروژه آبرسانی حومه غربی دهدشت آب بیش از 6 هزار هکتار از اراضی شمال، جنوب و جنوب غرب سوق، شرق، شمال تا جنوب روستای چنگلوا، شرق و جنوب روستاهای علیای سفلی و اراضی روستای چهارمه را تأمین خواهد کرد.

جعفری با بیان اینکه تأمین برق پروژه از طریق شهرستان‌های لنده یا چرام صورت خواهد گرفت، ادامه داد: مبلغ اعتبار لازم برای تأمین برق از دو شهرستان تفاوت چشمگیر دارد.

وی از سد سرپری با حجم بالغ بر 3 میلیون متر مکعب به عنوان دیگر پروژه مهم در سطح شهرستان نام برد و افزود: سد شهید دل‌نسب نیز 40 درصد پیشرفت کاری دارد.

جعفری پروژه مسکن مهر دهدشت را یکی از دغدغه‌های شهرستان دانست و با اشاره به اینکه 150 واحد از این پروژه آماده تحویل است ابراز داشت: عدم استقبال مردم از واحدهای مسکن مهر در دهدشت معضل شده است.

فرماندار کهگیلویه تعداد واحدهای مسکن مهر دهدشت را 912 واحد برشمرد و تصریح کرد: یک باب فضای آموزشی در مرحله اسکلت‌بندی و یک باب مسجد با پیشرفت فیزیکی 88 درصدی در حال ساخت است.

انتهای پیام/82016/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول