اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز هفته نیروی انتظامی صورت گرفت

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در کوهبنان

پس از اقامه نماز جمعه همایش بزرگ دوچرخه‌سواری کارکنان انتظامی در کنار اعضای هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان کوهبنان برگزار شد.

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، همزمان با آخرین روز هفته نیروی انتظامی پس از اقامه نماز جمعه همایش بزرگ دوچرخه‌سواری پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی در کنار اعضای هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان کوهبنان برگزار شد.  

در این مراسم شرکت‌کنندگان پس از گلباران قبور مطهر شهدا و پیمودن مسیر بلوارهای برهان‌الدین و شهدا ضمن حضور در امامزاده سیدسلیمان به غبارروبی، عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

مردم حاضر در این مراسم ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) ،شهیدان همیشه سرافراز بر حمایت همه‌جانبه و بی‌چون و چرا از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری تا آخرین قطره خون خود تاکید کردند.

در حاشیه این مراسم جواد مجیدی مسئول هیئت دوچرخه‌سواری کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این هیئت از سال 84 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و با رایزنی‌های به‌ عمل آمده توانست تعدادی دوچرخه را از طریق دریافت وام‌های  قرض الحسنه با همکاری صندوق قرض‌الحسنه جواد‌الائمه (ع) شهرستان خریداری کند و در اختیار اعضای این هیئت قرار دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اعضای فعال این هیئت بیش از 100 نفر هستند که در گروه‌های نوجوانان و جوانان همچنین پدربزرگ‌ها فعالیت دارند که جوانان این هیئت صبح جمعه هر هفته با حرکت از امامزاده سلیمانشاه به روستای ده خواجه می‌روند و در مراسم دعای ندبه شرکت می‌کنند.

مجیدی تصریح کرد: هیئت دوچرخه‌سواری یکی از هیئت‌های بسیار فعال در شهرستان کوهبنان است که در تمام برنامه‌ها و مناسبت‌های شمسی و قمری حضوری گسترده دارد و همه ساله همزمان با میلاد مولی‌الموحدین(ع) مسابقه دوچرخه‌سواری پدر بزرگ‌ها را در شهرستان برگزار می‌کند که با استقبال بسیار خوب پیرمردان روبه‌رو شده است.

مسئول هیئت دوچرخه‌سواری کوهبنان بیان داشت: تاکنون دو چرخه‌سواران کوهبنانی در چندین برنامه و مسابقه استانی و کشوری حضور داشتند و تعدادی از جوانان این شهرستان موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند که به منظور تشویق آنها تاکنون چند اردوی سیاحتی و زیارتی در استان‌های خراسان رضوی و قم برگزار شده است.

وی از مساعدت‌های فرماندار، امام جمعه، شهردار، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و انتظامی شهرستان، ادارات ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه کوهبنان تقدیر کرد و گفت: جای بسی افتخار است که امام جمعه و فرماندار شهرستان کوهبنان از اعضای ثابت و فعال این هیئت هستند.

در پایان مراسم به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان در همایش دوچرخه‌سواری هدایایی به رسم یادبود توسط فرماندهی انتظامی و هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان اهدا شد.

انتهای پیام/80012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول