اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از پیست‌های دوچرخه‌سواری شهربابک

پیست آسفالته دوچرخه‌سواری شهربابک همچنان خاک می‌خورد

پیست دوچرخه‌سواری تپه مصلای شهربابک که از چهار سال قبل کلنگ‌زنی شده است به علت عدم آسفالت همچنان خاک می‌خورد و بلااستفاده مانده است.

پیست آسفالته دوچرخه‌سواری شهربابک همچنان خاک می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حدود چهار سال از کلنگ‌زنی پیست دوچرخه‌سواری تپه مصلای شهربابک می‌گذرد و با وجود فعالیت‌های عمرانی که در این پروژه انجام شده این پیست هنوز بلااستفاده مانده است.

اقداماتی مانند زیرسازی و جدول‌گذاری این پیست توسط شهرداری و شورای شهر انجام شده است اما این پیست خاکی است و همچنان خاک می‌خورد که برای بهره‌برداری نیازمند آسفالت است و این امر باید مدنظر شهردار و شورای جدید شهر قرار گیرد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهربابک در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: شهربابک در حال حاضر دارای دو پیست دوچرخه‌سواری تپه مصلا و مجموعه سقاخانه است که به دنبال راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری بانوان در پارک ولی‌عصر (عج) هم هستیم.

سجاد غریب‌شاهی افزود: پیست دوچرخه‌سواری تپه مصلا که تاکنون جدول‌گذاری و زیرسازی آن هم انجام شده است نیازمند توجه شهرداری و شورای جدید شهر شهربابک است تا بتوانیم از آن برای ارتقای سطح فرهنگ دوچرخه‌سواری در شهربابک استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: ده‌ها نفر از کارمندان ادارات و بانک‌ها و همچنین تعدادی از کسبه شهربابک برای مراجعه به محل کار خود از دوچرخه استفاده می‌کنند که امیدواریم این فرهنگ روز‌به‌روز در شهربابک ارتقا یابد.

انتهای پیام/80023/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول